eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetKingston KC600 - dysk SSD z szyfrowaniem - może ktoś wyjaśnić jak działa? › Re: Kingston KC600 - dysk SSD z szyfrowaniem - może ktoś wyjaśnić jak działa?
  • Data: 2020-02-13 11:26:03
    Temat: Re: Kingston KC600 - dysk SSD z szyfrowaniem - może ktoś wyjaśnić jak działa?
    Od: pioruns <c...@b...cy> szukaj wiadomości tego autora

    On 13/02/2020 09:57, ivan wrote:

    > Ostatnia użyteczna wersja to 7.1 a następcy (pod innymi nazwami) mają
    > wejścia od zaplecza dla służby, trzyliterowej.
    To tylko twoje gdybanie, nie ma na to żadnych dowodów.

    VeraCrypt to kontynuacja TC, zostały poprawione wszelkie błędy wykryte w
    audycie TC, potem wszelkie błędy wykryte w audycie VC, a teraz
    naprawiają dalej. Oczywiście możesz używać TC jeśli wiesz, co robisz.

    > Dokładnie. W USrAelu producent nie sprzeda oprogramowania jeśli nie zrobi
    > furtki dla trzyliterowych. Zapewnienia producentów gayPhonea, że ich system
    > jest bezpieczny to najzwyklejszy bełkot.

    Tak samo tutaj, plotki wyssane z palca. Apple broni się jak może,
    backdoora pod gag orderem (czyli obowiązek milczenia) nie mają AFAIK,
    trzyliterowi muszą sami sobie pisać exploity albo je kupować na otwartym
    rynku, które Apple regularnie łata i muszą pisać nowe i tak w kółko. Ile
    razy czytałem, że FBI podaje Apple do sądu bo chcą odblokowania telefonu
    a Apple im nie chce odblokować.
    Jakby Apple był złamany, to trzyliterowi by nie musieli się prosić o dostęp.

    Ale osobiście nie jestem fanem Apple i nie używam ich produktów, to 100%
    zamknięta technologia a więc ma pełno innych wad.

    --
    pozdrawiam, pioruns