  • Data: 2014-07-14 01:30:21
    Temat: Re: Kity a normy, CE, ROHS itd.
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Marek napisał:

    > Twoja logika do mnie przemawia, ale znając życie, że logika i prawo
    > nie chadzają często wspólnymi ścieżkami, poproszę podstawę prawną,
    > że do kitów CE niepotrzebne.

    Już drugi raz w ciągu ostatnich dni ktoś w tych okolicach chce ode mnie
    podstawy prawnej do podobnych rzeczy. A co to ja czytelnia Dzienników
    Ustaw jestem? Mam pdejrzenie graniczące z pewnością, że nie istnieje
    akt prawny, w którym by explicite napisano, że zestawy części do montażu
    nie wymagają deklaracji CE. Albo że wymagają. Czyli jak przyjdzie co do
    czego, to i tak spór będzie rozstrzygany przez sąd. Więc ja tu tylko
    dostarczam argumentów możliwych do użycia w sądowych przemówieniach.

    Jarek

    PS
    W miniony czwartek byłem w lokalnym sądzie rejonowym, wydział karny
    przygotowawczy, gdzie rozpatrywano moje zażalenie na umorzenie przez
    prokuraturę postępowania w sprawie zupełnie nielokalnego wyłudzacza
    grubej kasy. Sąd zażalenie oddalił, co dość długo w uzsadnieniu
    musiał tłumaczył kazusami i paragrafami, po czym jednak dodał osobny
    komentarz w sprawie różnic między literą prawa i tak zwanym poczuciem
    przyzwoitości, a do tego zauważył, że prokuratura umorzyła postępowanie
    tylko wobec jednego zgłoszonego przestępstwa, a wobec pozostałych nawet
    ich nie wszczęła -- więc należy jej o tym przypomnieć i zawiadomić
    ponownie. Na koniec było coś o tym, że równie dobrze się mnie czyta
    jak i słucha, więc jest nadzieja na to, że następne spotkania odbędą
    się w tak samo dobrej atmosferze.

    --
    Yupee-yey, yupee-yee,
    Wujek Rysio miał przydomek 'Ringo Kid',