  • 61. Data: 2013-11-27 22:20:40
    Temat: Re: Klawiatura czy wyświetlacz?
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-11-27 17:26, J.F pisze:

    > A co to za sprzet i czy blad jest na calym ekranie, tylko im dalej od
    > felernych bokow tym mniejszy ?
    >
    > Bo ja nadal sugeruje ze wiekszosc teraz ma pojemnosciowe i one nie
    > wymagaja, a to u Ciebie to moze byc awaria.
    >
    > No chyba ze jakis problem w druga strone - digitizer dziala dobrze,
    > ale ekran zmniejsza :-)
    >
    > J.

    Alcatel ot 993D, i błąd jest po obu stronach ekranu na całej długości.
    Równy jakby ktoś wyrysował wg linijki.

    Chyba jednak nie ekran, bo w takim wypadku nie byłoby efektu naciskania
    kolejnych (następnych) znaków od krawędzi - aktywowałyby się te pierwsze.

  • 62. Data: 2013-11-27 23:21:58
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał:

    > Coś zyskam na tym względem tego gdybym zareklamował u producenta?
    > Na początku marca, tego roku.

    Tak, zyskasz. Przede wszystkim czas i pieniądze zaoszczędzone na dojeździe
    do serwisu. Nie musisz mieć też wypełnionej karty gwarancyjnej, wystarczy
    jakikolwiek dowód zakupu. Gdybyś zakupił w czasie krótszym niż 180 dni, to
    bez widocznych śladów świadczących o uszkodzeniu mechanicznym, zakłada się,
    że usterka występowała już w dniu zakupu. Więcej na
    http://sprzedaz.konsumencka.edu.pl/niezgodny.html

  • 63. Data: 2013-11-28 01:58:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Tomek" l75rar$hoe$...@n...news.atman.pl

    > Tak, zyskasz. Przede wszystkim czas i pieniądze
    > zaoszczędzone na dojeździe do serwisu.

    Ale (jak Trybun napisał) sklepu już nie ma.

    > Nie musisz mieć też wypełnionej karty gwarancyjnej, wystarczy jakikolwiek dowód
    zakupu.

    To jakieś novum -- kiedyś musiał to być zakup ,,na człowieka'', ,,nie na firmę''.

> [...]
    > śladów świadczących o uszkodzeniu mechanicznym, zakłada się, że
    > usterka występowała już w dniu zakupu. Więcej

    IMO strata czasu.

    -=-

    IMO -- jeśli kupiłeś nie na firmę, masz wygraną
    moralną, ale niekoniecznie faktyczną. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 64. Data: 2013-11-28 02:02:54
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-11-27 16:37, Trybun pisze:

    > A serwis w Piasecznie naprawę uzależnia od posiadania wypełnionej karty
    > gwarancyjnej... :-(
    To chyba coś im sie na mózgi rzuciło.
    Teraz gwarancja nie jest potrzebna.

    --
    animka

  • 65. Data: 2013-11-28 02:06:00
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-11-27 22:18, Trybun pisze:

    > Coś zyskam na tym względem tego gdybym zareklamował u producenta?
    >
    > Na początku marca, tego roku.

    Zyskasz. Zreperują Ci albo dostaniesz w zamian nowy, więc szybko sie z
    nimi najpierw skontaktuj.

    --
    animka

  • 66. Data: 2013-11-28 18:54:50
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "animka" napisał:

    > To chyba coś im sie na mózgi rzuciło.
    > Teraz gwarancja nie jest potrzebna.

    Naprawdę? Jeśli reklamuje u producenta? Podeprzesz to jakimś przepisem czy
    będziesz tylko pieprzyć bzdury i wprowadzać w błąd?

  • 67. Data: 2013-11-28 21:43:23
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2013-11-27 23:21, Tomek pisze:

> [...]
    > czasie krótszym niż 180 dni, to bez widocznych śladów świadczących o
    > uszkodzeniu mechanicznym, zakłada się, że usterka występowała już w dniu

    Ale sklepu już nie ma a tylko tam może reklamować na ustawę konsumencką,
    serwis to osobna i niezależna firma która realizuje naprawy na podstawie
    karty gwarancyjnej a tam są zawarte warunki gwarancji i jak chcą
    wypełnioną kartę gwarancyjną to taka musi być

    Gwarancja jest niezależna od ustawy i może być albo może jej nie być,
    jest dobrowolna.

  • 68. Data: 2013-11-28 21:57:22
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-11-28 18:54, Tomek pisze:

    > Naprawdę? Jeśli reklamuje u producenta? Podeprzesz to jakimś przepisem czy
    > będziesz tylko pieprzyć bzdury i wprowadzać w błąd?

    A niech Ci będzie. Nie mam zamiaru wyszukiwac Ci w internecie przepisów.

    --
    animka

  • 69. Data: 2013-11-28 22:02:02
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2013-11-25 11:34, Trybun pisze:

    > W nawigacji GoClever (Windows) także jest funkcja kalibracji ekranu. Ale
    > chyba nie ma czegoś takiego w urządzeniach z Androidem.

    Inny typ ekranu więc nie ma co porównywać.

  • 70. Data: 2013-11-28 22:05:02
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2013-11-25 11:41, Trybun pisze:

    > Od razu w dwu miejscach, i na całych długościach ekranu? A nie byłoby
    > jakiegoś domowego sposobu na samodzielne usunięcie tej wady? Bo np. w
    > ekranach LCD można samemu naprawić uszkodzone piksele. Telefon jest co
    > prawda na gwarancji, ale sklepu w którym go kupowałem już nie ma.

    Sklepu może nie być ale zobowiązania gwarancyjne może realizować dalej.
    Co to za sklep ? zobacz w KRS czy nie ma kontaktu do nich ?

    ps. co to za tel bo nie mogę znaleźć informacji o postach.