  • 71. Data: 2013-11-28 22:08:59
    Temat: Re: Klawiatura czy wyświetlacz?
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2013-11-28 21:57, animka pisze:

    > A niech Ci będzie. Nie mam zamiaru wyszukiwac Ci w internecie przepisów.

    Bo gadasz bzdury, mylisz pojęcia jak wielu ludzi co nie znają się na
    przepisach.

  • 72. Data: 2013-11-28 22:18:37
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-11-28 22:08, Chris pisze:

    > Bo gadasz bzdury, mylisz pojęcia jak wielu ludzi co nie znają się na
    > przepisach.

    Naprawiany miałam telefon u producenta LG (gdzieś w Mławie), naprawiana
    mialam miniwieżę w serwisie. Gwarancja nie była im potrzebna. Tak samo
    nie byla potrzebna gwarancja do naprawy drukarki, bo numer fabryczny
    mieli w systemie.

    --
    animka

  • 73. Data: 2013-11-28 23:14:08
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-11-28 22:02, Chris pisze:

    > Inny typ ekranu więc nie ma co porównywać.

    Tak, pewnie tak. I tak nawiasem - ową nawigację mam zaledwie rok i już
    zrobił się krzyż na ekranie z wpadniętych pikseli. Już pakowałem sprzęt
    na reklamację gwarancyjna, a tu się okazuje że mimo że całe uprzędzenie
    ma gwarancje na 2 lata, to bateria i wyświetlacz maja ją tylko na 6
    miesięcy...!

  • 74. Data: 2013-11-28 23:14:48
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-11-27 23:21, Tomek pisze:

    > Tak, zyskasz. Przede wszystkim czas i pieniądze zaoszczędzone na
    > dojeździe do serwisu. Nie musisz mieć też wypełnionej karty
    > gwarancyjnej, wystarczy jakikolwiek dowód zakupu. Gdybyś zakupił w
    > czasie krótszym niż 180 dni, to bez widocznych śladów świadczących o
    > uszkodzeniu mechanicznym, zakłada się, że usterka występowała już w
    > dniu zakupu. Więcej na http://sprzedaz.konsumencka.edu.pl/niezgodny.html

    Niestety, dopiero na miejscu dowiedziałem się że taką formę reklamacji
    można składać tylko na piśmie... Oczywiście w sklepie Komputronika nie
    ma żadnych druków, ani sprzedawca nie garnie sie do informowania klienta
    jakie dane trzeba wpisać w takim piśmie, tak że siłą rzeczy
    zareklamowałem tradycyjnie, czyli na gwarancję producenta.

  • 75. Data: 2013-11-28 23:15:28
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-11-28 02:06, animka pisze:

    > Zyskasz. Zreperują Ci albo dostaniesz w zamian nowy, więc szybko sie z
    > nimi najpierw skontaktuj.

    Nie dało się.. I tak nawiasem wolałbym jakiś inny telefon w zamian, bo
    ten Alcatel nawet nowy jest do kitu.

  • 76. Data: 2013-11-28 23:16:23
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-11-28 22:18, animka pisze:

> [...]
    > naprawiana mialam miniwieżę w serwisie. Gwarancja nie była im
    > potrzebna. Tak samo nie byla potrzebna gwarancja do naprawy drukarki,

    Ale reklamowałaś u sprzedawcy? Bo jak w zewnętrznym serwisie to jednak
    trzeba mieć kartę gwarancyjna producenta.

  • 77. Data: 2013-11-28 23:17:28
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-11-28 22:05, Chris pisze:

    > Sklepu może nie być ale zobowiązania gwarancyjne może realizować dalej.
    > Co to za sklep ? zobacz w KRS czy nie ma kontaktu do nich ?
    >
    > ps. co to za tel bo nie mogę znaleźć informacji o postach.

    Był to sklep sieci Komputronik. Pojechałem do drugiego który jest
    jeszcze w Koninie i nie robili mi w nim przeszkód w zareklamowaniu
    towaru kupionego w innym sklepie.

    Jest to Alcatel 993D.

  • 78. Data: 2013-11-29 01:52:36
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-11-28 23:14, Trybun pisze:

> [...]
    > na reklamację gwarancyjna, a tu się okazuje że mimo że całe uprzędzenie
    > ma gwarancje na 2 lata, to bateria i wyświetlacz maja ją tylko na 6
    To już lepiej sobie kupic nowy telefon, choćby na raty.
    Mnie strasznie zaczęły się podobac Samsungi Mini (podejrzałam u jednej
    dziewczyny w autobusie. Miała biały). Duża czcionka, dobre duże zdjecia.
    A szczególnie podoba mi się ten, ale strasznie drogi niestety (nawet na
    raty się nie opłaca).
    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/samsung/gti9192/

    --
    animka

  • 79. Data: 2013-11-29 01:55:47
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-11-28 23:16, Trybun pisze:

    > Ale reklamowałaś u sprzedawcy? Bo jak w zewnętrznym serwisie to jednak
    > trzeba mieć kartę gwarancyjna producenta.

    Nie, w autoryzowanym serwisie producenta.

    --
    animka

  • 80. Data: 2013-11-29 01:58:43
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-11-28 23:17, Trybun pisze:

    > Był to sklep sieci Komputronik. Pojechałem do drugiego który jest
    > jeszcze w Koninie i nie robili mi w nim przeszkód w zareklamowaniu
    > towaru kupionego w innym sklepie.

    Komputronik to jedna wielka sieć ogólnopolska. Nawet przez internet
    możesz kupować i załatwiac sprawy.
    Jak widzę to po trochu te Komputroniki likwidują, pewnie za małe obroty
    były.

    --
    animka