    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Tomasz Szcześniak <t...@e...com>
    Subject: Re: Klawiatury QWERTY z interfejsem szeregowym
    Date: 12 Mar 2019 12:05:18 GMT

    Dnia 11.03.2019 Marek <f...@f...com> napisał/a:

    > Jakie to ma mieć wymiary? Kup najtańszy ekran dotykowy i zrób
    > wirtualną.

    Myślałem o tym, ale to ma być tester do lamp, uzywany w niekoniecznie
    komfortowych warunkach i wolę zwykłą klawiaturę. Do tego nie mam ochoty
    pisać więcej programów niż jest to niezbędne, bo ja to bardziej
    elektronik-druciarz jestem niż programista. To już bardziej pasuje mi
    membranowa klawiaturka, nawet jak musze do niej kilka pinów więcej
    zużyć, naklejana na obudowę, którą można po prostu umyć jak się zasyfi.

    > Pomijam już w ogóle zbędną w mojej ocenie potrzebę instalowania w
    > tego typu urządzenia ekrany i klawiatury. Po co, dziś każdy
    > współczesny człowiek nosi przy sobie ekran i klawiaturę, wystarczy z
    > tego korzystać jako interfejs.

    Co kto lubi. Telefon świetnie się spawdza jako telefon i przenośne
    radio/odtwarzacz, ale do czegoś więcej to ten mikroekanik i brak
    klawiatury nadaje się średnio. Ja tam jeszcze XX-wieczny jestem i cenię
    sobie wygodę.

    --
    Tomasz Szcześniak

    t...@s...pl