    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Klej do naprawy delaminacji szkła LCD
    Date: Fri, 12 Apr 2019 14:30:28 -0000 (UTC)

    Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

    > Tylko później pamiętaj, aby dać na około 2 monity pod lampę UV. Albo
    > inne źródło: sprawdzacz banknotów, może świetlówka, Słońce - ale
    > oczywiście wtedy dużo dłuższa ekspozycja.

    No więc rozebrałem iPhone5 i okazuje się, że ekran dotykowy (digitizer,
    inaczej touchscreen) jest prawie całkowicie odlepiony od LCD. Ten brzydki
    narożnik to tylko deformacja czarnej folii stanowiącej czarne tło wokół LCD
    pod frontowym szkłem.

    Nie wiem teraz co tam było oryginalnie: czy digitizer jest klejony do LCD
    czy tylko skręcany i jakaś śrubka pękła od upadku.

    Szukam w sieci instrukcji która pokazałaby ten frontowy moduł rozebrany ale
    nie widzę.
    Mnóstwo na temat wymiany całego modułu LCD+digitizer a nie widać jak on
    jest do kuoy poklejony...

    > Akurat miałem na myśli silikonowe do szkła. Jednak jego gęstość wyklucza
    > zastosowanie go w tym przypadku.

    Ha ha :) no oczywiscie. Taki silikon to pasta, nie płynie wcale.