  • 41. Data: 2010-08-06 15:26:19
    Temat: Re: Kobi do 15tys. zl.
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    J.F. pisze:

    > A i tak sporo miejsca zostanie. Tylko sprezyny zmienic na ciezarowe
    > :-)

    Wystarczy, ze kupi E34 z NIVO ;>

    --
    Karolek

  • 42. Data: 2010-08-06 17:38:29
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-08-06, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie nie - kombi z mocnym sillnikiem i butla w kole to faktycznie
    > pomylka, duze kombi z duzym zbiornikiem za siedzeniami to
    > niekoniecznie.

    Do jeżdżenia w dwie - trzy osoby - zgoda. Ale nie do jeżdżenia w pięć
    osób na wakacje, w tym z dwójką dzieci.

    > A i tak sporo miejsca zostanie. Tylko sprezyny zmienic na ciezarowe

    Tak, tak. Może jeszcze biegać będzie można w środku ;-P

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 43. Data: 2010-08-06 19:11:55
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-08-06 10:16, Jarek Pudelko pisze:
    > W zeszlym tygodniu jechalem 750km, z zona, dwojka dzieci, 4 rowery na
    > dachu i bagaznik w e46 touring zapakowany po rolete.
    Ja parę lat temu jechałem na wakacje Cinquecento. Zapakowałem żonę, 1
    dziecko, 1 wózek głęboki, kilka toreb ciuchów i co tam jeszcze wpadło w
    ręce. Obyło się bez przyczepek i bagażników dachowych. Da się, tylko co
    z tego?
    Maciek

  • 44. Data: 2010-08-06 21:18:57
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    > begin Adam Szewczak

    > No Marea bardzo tu pasuje. Jeszcze poldona dopisz. ;-)
    >
    > --
    > ignorance is bliss

    A nie pasuje bo ? Mocny silnik byl, ten benzynowy 5 garowy. Tyle ze juz
    leciwa troche bedzie.

    PZDr
    Adam

  • 45. Data: 2010-08-06 21:46:29
    Od: Przemek <p...@g...com>

    On 6 Sie, 07:13, Artur Frydel <a...@g...com> wrote:

    > Nie jeździłem. Ani Mondeo, ani Omegą. Różnica jest aż tak powalająca?
    > Druga sprawa: Wspominacie o V70. Możecie napisać coś więcej o tym autku? Jak
    > wygląda sprawa z częściami zamiennymi? Są drogie? Które modele (z jakimi
    > silnikami) są najlepsze? Osobiście preferuję diesle, i niespecjalnie pasuje
    > mi gaz w aucie (mam niemiłe doświadczenia z "zagazowanymi" autami).

    Poważnie przymierzałem się do V70 i do Omegi. Padło na Omegę i nie
    żałuję. Ale ja uwielbiam tylny napęd. Na minus w Oplu są kiepskiej
    jakości plastiki, prowadzi się za to świetnie (trzeba pilnować
    zawieszenia i jak robić, to na oryginałach, inaczej szkoda kasy) i
    jest dobre nagłośnienie. Volvo przestraszyło mnie trochę silinkiem od
    VAG, ale jak się okazuje, silink od BMW tez nie należy do tanich w
    utrzymaniu :).
    Szukasz auta ok 9-10 letniego, przygotuj się na wydatki typu
    regeneracja pompy wtryskowej, turbina, wtryski. Auta w tym wieku, tej
    klasy i z tymi silinkami będą miały na 99% przebieg ponad 200tys. km,
    niezależnie od tego co jest na liczniku.

    pozdr
    Przemek

  • 46. Data: 2010-08-06 21:58:03
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    > Bo zanim sie dobrze rozpedzisz to juz trzeba zjezdzac na tankowanie
    > :-)

    :)

    > Jakies malolitrazowe .. albo po co ci V8 ?

    Przy delikatnej jeździe spali tyle co byle pierdzidło przy deptaniu (mam
    nadzieje że Jurand tego nie czyta bo się zacznie :), dynamika jazdy będzie
    na podobnym poziomie, a w razie czego będzie skąd moc wziąć.

    > Ale taka ci w kolo nie wejdzie. i jak sie zrobi tylko 40l gazu w
    > dobrych ukladach, to juz zaczyna byc lekko uciazliwe.

    A Sierra Ci się psuła co 10km ;P
    Ja regularnie tankuje około 60l w zbiornik toroidalny :)

    > 525 jest ciasne z natury i odpada w tym przypadku :-)

    Nie przesadzajmy, nie jest to duże auto, może inaczej nie jest tak duże na
    jakie wygląda, ale sformułowanie ciasny w tym kontekscie jest chyba na
    wyrost.

    pozdr

  • 47. Data: 2010-08-06 21:58:06
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał
    > Chyba z górki. Po za tym powodzenia w pakowaniu butli 70L w miejsce
    > koła.

    A dziękuje, widać ja też mam powodzenie bo dokładnie w taką butlę wlewam
    gaz od dłuższgo czasu... nawet te 13l jest realne, ja mam po 3city w 525
    spalanie 15l LPG + odrobine noPb, w trasie miałem 15,5l AFAIR, ale trasy
    zaliczyłem może 2 liczące minimum 150km, przeważnie jeżdze czym innym :)

    > To już jest inny samochód, a ja nie o takim pisałem :)

    Jeśli już jesteśmy przy E34 to między 525i R6 192KM a 530i V8 218KM
    przepaści nie ma, więc już może na siłe się nie czepiaj :)

    Pozdr

  • 48. Data: 2010-08-06 22:09:37
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 6 Aug 2010 21:58:03 +0200, Przembo wrote:

    >Przy delikatnej jeździe spali tyle co byle pierdzidło przy deptaniu (mam
    >nadzieje że Jurand tego nie czyta bo się zacznie :), dynamika jazdy będzie
    >na podobnym poziomie, a w razie czego będzie skąd moc wziąć.

    i tak co chwila bedzie potrzeba i na 13 sie nie skonczy :-)

    >Ja regularnie tankuje około 60l w zbiornik toroidalny :)

    Jakie masz kola w aucie ?

    >Nie przesadzajmy, nie jest to duże auto, może inaczej nie jest tak duże na
    >jakie wygląda, ale sformułowanie ciasny w tym kontekscie jest chyba na
    >wyrost.

    Ja twierdze ze nie jest. Ale ja ostatnio szeroki jestem :-(

    J.

  • 49. Data: 2010-08-06 22:24:16
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Artur Frydel

    > Nie jeździłem. Ani Mondeo, ani Omegą. Różnica jest aż tak powalająca?

    Przecież E34 to auto bodaj z 1987. BMW nie jest do przodu aż o tyle, żeby
    w 1987 zaprojektować lepsze auto niż Ford 13 lat później. Obiektywnie E34
    jest autem dość małym i raczej mało komfortowym. Ze słabszymi silnikami
    jest raczej mułowate, z kolei jeśli chodzi o mocniejsze... to wiadomo jak
    często były traktowane takie auta. Ja bym sobie ten model darował jeśli
    ma to być auto rodzinne, chyba, że byłaby to jakaś naprawdę pewna i
    zadbana sztuka. I twierdzę tak pomimo faktu, że E34 to jedno z moich
    ulubionych BMW. ;-) Niestety wiek robi swoje.

    --
    ignorance is bliss

  • 50. Data: 2010-08-06 22:26:43
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    > i tak co chwila bedzie potrzeba i na 13 sie nie skonczy :-)

    Mnie pali 15l LPG + troche noPb w 3mieście, wszakże nie trzeba dawać w
    palnik co 500m :)

    > Jakie masz kola w aucie ?

    Wiem do czego zmierzasz - 225/55 R16 :)
    Ja po tym jak w Poldku 45l toroid wystawał troche i trzeba było podwyższać
    wykładzine o dobry 1cm też się zdziwiłem że da się upchnąć butle o jakiejś
    normalnej pojemności, potrzeba tylko innego auta... mam nadzieje że w
    kolejnym wejdzie przynajmnije taki zbiornik bo zuzycie paliwa niestety
    będzie większe :/

    No chyba że tak...

    Pozdr