  • 11. Data: 2021-08-11 00:35:38
    Temat: Re: Kolejna ofiara mody SUFFFF
    Od: scobowski <s...@t...pl>

    Zabiesz swoje kompleksy gdzieś indziej.

  • 12. Data: 2021-08-11 10:31:59
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    I co roku na przeglądzie "drążek do wymiany", "końcówka do wymiany" itp. itd.

    -----

  • 13. Data: 2021-08-11 11:08:00
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 11 Aug 2021 10:31:59 +0200, w <61138aff$0$557$65785112@news.neostrada.pl>,
    ąćęłńóśźż <...@...pl> napisał(-a):

    > I co roku na przeglądzie "drążek do wymiany", "końcówka do wymiany" itp. itd.
    >

    > -----

    A myślisz, że w twardych suvach jest inaczej? Mają z tytanu?

    PS. Pisz pod cytatem, nie wiem czemu wyłazisz mi z KF. Pewnie jakieś błazny
    tobie odpisują.

  • 14. Data: 2021-08-11 14:33:43
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2021-08-10 18:01, nadir wrote:
    [...]
    > Ale terenówki i pickup-y to już mają?

    Terenówką dojedziesz w trudno dostępne miejsca - vide np. elektrycy
    (pracownicy ZE), instalatorzy BTS-ów, niektórzy leśnicy. Suwem trudno to
    zrobić bo zazwyczaj nie mają prawdziwego napędu 4x4. O ile w ogóle
    takowy mają. :-D Z kolei na pickupa możesz np. wrzucić zbiornik na ~1000
    l wody, napełnić go, zawieźć na pastwisko i napoić krowy. SUFem tak się
    nie da. BTW, tak wiem, sądząc po ilości pickupów to najwięcej wieśniaków
    jest w Warszawie. :-D

  • 15. Data: 2021-08-11 14:45:29
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2021-08-10 17:26, Peter wrote:
    [...]
    > aż dziwię się że UE ich nie zakaże
    > NIC nie oferują

    Nie no, bądźmy uczciwi. Jednak pod wysoki krawężnik można nim podjechać,
    a zwykłą osobówką cały czas zaczepiam taką gumą, który ktoś w fabryce z
    jakichś nieznanych mi powodów umieścił pod ,,zderzakiewm". A raz wyrwałem
    cały zderzak podczas zawracania na polnej drodze, gdy jedno koło wpadło
    w mały dołek, a z zaraz obok był ukryty w mchu pieniek. :-) A niejeden
    przecież rozwalił sobie na polnej drodze miskę olejową podczas wypadu na
    grzyby. SUV w takich przypadkach by sobie poradził. :-) No i niektóre
    SUVy mają jakiś tam napęd 4x4 - zazwyczaj namiastkę prawdziwego, ale na
    wiele sytuacji wystarczy.

  • 16. Data: 2021-08-11 16:01:29
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 10.08.2021 o 15:54, Peter pisze:
    > Kolejna ofiara mody na wysokie samochody:
    Czytając takie bzdury dochodzę do wniosku, że ludziom już tak
    przeformatowano szare komórki, że sami niedługo zrezygnują z samochodów
    w imię "ekologii", "bezpieczeństwa" i tak dalej.
    Jacek

  • 17. Data: 2021-08-11 18:00:26
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2021-08-11 o 11:08, r...@k...pl pisze:

    > A myślisz, że w twardych suvach jest inaczej? Mają z tytanu?
    >
    > PS. Pisz pod cytatem, nie wiem czemu wyłazisz mi z KF. Pewnie jakieś błazny
    > tobie odpisują.

    Nie wiem, jakie mają zawieszenia wszystkie suvy, ale kilkoma się
    przejechałem. Mają miększa zawieszenia od małych toczydełek, choćby z
    racji mniejszych rozmiarów elementów takiego zawieszenia. Proponuję
    przejedź się np. Dusterem, a zobaczysz, jak fajnie się takim jedzie po
    dziurach...
    T.

  • 18. Data: 2021-08-12 10:01:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.08.2021 o 18:00, T. pisze:

> [...]
    > racji mniejszych rozmiarów elementów takiego zawieszenia. Proponuję
    > przejedź się np. Dusterem, a zobaczysz, jak fajnie się takim jedzie po

    Oraz jak chujowo po normalnej drodze - suvy to takie coś, co jest do
    wszystkiego a w praktyce do niczego. Zwykła moda - jak kiedyś jeżdzenie
    rowerami górskimi po miście, wykreowana przez markeingowców.

    A tłumaczenie o krawężnikach jest z dupy. Generalnie jak jest wysoki
    krawężnik to nie jest miejsce do parkowania.

    --
    Shrek

  • 19. Data: 2021-08-12 10:11:38
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2021-08-12 o 10:01, Shrek pisze:

> [...]
    >
    > A tłumaczenie o krawężnikach jest z dupy. Generalnie jak jest wysoki
    > krawężnik to nie jest miejsce do parkowania.

    Kilka aut miałem z różnej kategorii i mogę podsumować, że suvy nie są
    takie złe, jak piszesz. Na normalnej drodze jeżdżą normalnie. Są też
    bardzo wygodne zimą, zanim służby uprzątną zalegający śnieg. Łatwiej też
    zaparkować na nieodśnieżonych miejscach.
    Ps. Masz suva? Miałeś?
    T.

  • 20. Data: 2021-08-12 10:28:36
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 12-08-2021 o 10:11, T. pisze:

> [...]
    > bardzo wygodne zimą, zanim służby uprzątną zalegający śnieg. Łatwiej też
    > zaparkować na nieodśnieżonych miejscach.

    Większość tego typu opinii wygłaszają ludzie, którzy nie mają, nie
    mieli, czasem zazdroszczą, stąd taki hejt.
    Bo co komu do tego czym jeździ kto inny?
    Jego sprawa.