  • 21. Data: 2012-06-23 22:59:05
    Temat: Re: Kolejny wyłudzacz kasy?
    Od: z <z...@g...pl>

    > Nic. Bo to, że nie ma żadnej bazy, to wiadome. Durny skrypt. Pytanie:
    > kto jest debilem - autor strony, czy ci, którzy wyślą jednak smsa za
    > równowartość średnio dobrej półlitrówki?

    Moim zdaniem ważniejsze jest pytanie dlaczego ta strona jeszcze funkcjonuje.

  • 22. Data: 2012-06-23 23:50:31
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-06-23 22:59, z pisze:

    > Moim zdaniem ważniejsze jest pytanie dlaczego ta strona jeszcze
    > funkcjonuje.

    Tu akurat odpowiedź jest prosta: bo za mało wokół niej szumu.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 23. Data: 2012-06-24 11:44:58
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-06-23 19:32, Shrek pisze:

    > Za bardzo się napinasz z tymi numerami. Możesz wpisać cokolwiek.
    >
    > Shrek.

    we wcześniejszej odsłonie tak
    np "dupa" działała
    ale teraz już nie.

  • 24. Data: 2012-06-24 11:54:49
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-06-24 11:44, nazgul wrote:

    > we wcześniejszej odsłonie tak
    > np "dupa" działała
    > ale teraz już nie.

    Jak nie, jak tak?

    Shrek

  • 25. Data: 2012-06-24 12:28:21
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-06-24 11:54, Shrek pisze:

    > Jak nie, jak tak?

    aaa fakt, pomyliło mi się
    ale "huj" nie działa
    a już "chuj" tak. ;-)
    nie wysilili się.

  • 26. Data: 2012-06-24 13:10:09
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-06-24 12:28, nazgul wrote:

    > aaa fakt, pomyliło mi się
    > ale "huj" nie działa
    > a już "chuj" tak. ;-)
    > nie wysilili się.

    Prawdę mówiąc po dupie właśnie chuja sprawdziłem;) Widać inteligent -
    wie jak się poprawnie pisze;)

    Shrek.

  • 27. Data: 2012-06-25 16:42:32
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marcin \"Kenickie\" Mydlak

    > Pytanie: kto
    > jest debilem - autor strony, czy ci, którzy wyślą jednak smsa za
    > równowartość średnio dobrej półlitrówki?

    Debilami są oczywiście ci, którzy wysyłają sms-y. Autor jest po prostu
    oszustem.

  • 28. Data: 2012-06-25 17:17:12
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-06-23 20:15:35 +0200, z <z...@g...pl> said:

    > Pogódź się w końcu z tym że żyjesz w przeżartej socjalizmem UE a tu
    > konsument jest chroniony w sposób taki że drobny druczek w regulaminie
    > nie wystarcza.

    Ja?! Ja przeczytałem regulamin i wiem, czym handlują na tej stronie i za ile.
    Poza tym kłamiesz; "druczek w regulaminie".
    W regulaminie jest to napisane wyraźnie i normalnym stopniem pisma.
    ;>>>

    > Trzeba było zasięgnąć języka i pomyśleć przed referendum akcesyjnym a
    > nie teraz wylewać żale

    Ja wylewam?!
    Kto tu broni (siebie?) idiotów, którzy :kupują: bez przeczytania
    dostępnego regulaminu?
    Bo ja stoję murem za osobnikami myślącymi (tyle, że oni nie wysłali tam
    żandego SMSa, bo...
    ...tak! bo czytali regulamin!).

    > cfaniaczek

    Żółta kartka.
    Serio.

    > To nie jest moja metoda.

    To dlaczego jej tak bronisz?

    > To jest metoda ustroju w którym żyję, muszę znać jego zasady
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    I tu cię mam - żeby znać zasady, trzeba PRZECZYTAĆ REGULAMIN.
    To nie boli...
    ;>

    > Wiem. Mogę się wyprowadzić.

    A co mnie obchodzi gdzie chcesz mieszkać?
    To twoja sprawa, nie moja.

    > Wskaż kierunek bo przecież Tobie też to nie pasuje.

    ???
    Zacytuj, proszę, że mi nie pasuje fakt wysyłania przez idiotów
    pieniądzy komu chcą.

    --
    Bydlę

  • 29. Data: 2012-06-25 17:19:59
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-06-23 22:59:05 +0200, z <z...@g...pl> said:

    > Moim zdaniem ważniejsze jest pytanie dlaczego ta strona jeszcze funkcjonuje

    Bo nie ma w RP zakazu sprzedaży mapy fotoradarów.
    I niech sobie jest - przecież NIKT normalny nie wyśle pieniędzy...
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 30. Data: 2012-06-25 18:20:16
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-06-25 17:17, Bydlę pisze:
    > W regulaminie jest to napisane wyraźnie i normalnym stopniem pisma.
    > ;>>>

    Uśmiałem się po pachy :-)

    > Kto tu broni (siebie?) idiotów, którzy :kupują: bez przeczytania
    > dostępnego regulaminu?

    Kto tu broni przestępców i neguje obowiązujące prawo :-)

    > To dlaczego jej tak bronisz?

    Bo nie lubię "cfaniaczków"

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > I tu cię mam - żeby znać zasady, trzeba PRZECZYTAĆ REGULAMIN.
    > To nie boli...
    > ;>

    Żeby coś podkreślić i napisać wielkimi literami trzeba jeszcze zrozumieć
    co się przeczytało :-)
    (patrz niedozwolone klauzule)

    > Zacytuj, proszę, że mi nie pasuje fakt wysyłania przez idiotów pieniądzy
    > komu chcą.

    Nie podoba Ci się sankcja za przewinienie o jakim tu mówimy.
    Znowu nie czytasz ze zrozumieniem.