  • 21. Data: 2012-06-22 10:26:41
    Temat: Re: Kolorystyka samochodu - jaka najlepsza
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Heraklit" <r...@f...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:cn4rknirhsko$....@4...n
    et...
    > Był sobie taki dzień: 21 czerwiec (czwartek), gdy o godzinie 15:44
    > *Cavallino* naskrobał(a):

    > a co to ma do rzeczy?

    Dużo.
    Jak już trochę się namyjesz, to z reguły takie zboczenie przechodzi.
    Albo gdy masz już co w życiu robić.

    Już nie mówiąc o tym, że najczęściej samochód lubią czyścić nastolatkowie,
    którzy go nie mają, a czyszczenie odbywa się wyłącznie w marzeniach.

  • 22. Data: 2012-06-22 10:28:25
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 22 Jun 2012 10:19:00 +0200, Heraklit

    > a co to ma do rzeczy?

    Nie wiesz? Na PMS wiek jest kluczowy. Definiuje ilość i poziom
    doświadczenia, ogólną poprawność postrzegania świata itede. :P

    --
    Pozdor Myjk
    http://rejestratory-trasy.pl

  • 23. Data: 2012-06-22 12:19:14
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 21 Jun 2012 09:51:43 +0200, w <jrujqn$rs$1@inews.gazeta.pl>, "Mareczek"
    <m...@g...pl> napisał(-a):

    > Żonka też lubi dbać o samochód :)

    Już macie siebie dość? ;)

  • 24. Data: 2012-06-22 12:55:02
    Od: Heraklit <r...@f...pl>

    Był sobie taki dzień: 22 czerwiec (piątek), gdy o godzinie 10:26
    *Cavallino* naskrobał(a):

    > Dużo.
    > Jak już trochę się namyjesz, to z reguły takie zboczenie przechodzi.
    > Albo gdy masz już co w życiu robić.
    nie wszyscy pracują w myjniach. Jest grupa ludzi, którzy lubią w
    słoneczny weekend np. umyć auto.

    > Już nie mówiąc o tym, że najczęściej samochód lubią czyścić nastolatkowie,
    > którzy go nie mają, a czyszczenie odbywa się wyłącznie w marzeniach.
    jakieś źródło danych do tego twierdzenia?

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2012-06-22 12:47:16

  • 25. Data: 2012-06-22 17:30:35
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Jest grupa ludzi, którzy lubią w
    > słoneczny weekend np. umyć auto.

    A 95% z nich robi to w miejscach, w których nie wolno :-).
    Np. na trawniku lub parkingu przed blokiem...

  • 26. Data: 2012-06-22 18:31:04
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-06-22 10:28, Myjk pisze:
    > Fri, 22 Jun 2012 10:19:00 +0200, Heraklit

    > Nie wiesz? Na PMS wiek jest kluczowy. Definiuje ilość i poziom
    > doświadczenia, ogólną poprawność postrzegania świata itede. :P

    nie itede
    tylko TDI

  • 27. Data: 2012-06-22 18:35:11
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-06-21 20:54, Bydlę pisze:

    > Zdecyduj się, bo pytasz o dwie różne rzeczy, a w jednej nie
    > dokończyłeś pytania.
    > ;>

    bleee
    Jako rasowy przypierdalacz powinieneś zignorować pytanie zadane w
    temacie, a nie w treści.

  • 28. Data: 2012-06-22 19:21:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Heraklit" <r...@f...pl> napisał w wiadomości grup
    net...
    > Był sobie taki dzień: 22 czerwiec (piątek), gdy o godzinie 10:26
    > *Cavallino* naskrobał(a):

    > nie wszyscy pracują w myjniach.

    No właśnie - a to idealne miejsce do pracy, dla takich co to auta lubią
    pucować.

    >Jest grupa ludzi, którzy lubią w
    > słoneczny weekend np. umyć auto.

    Oczywiście szanujemy ich.

    BTW: A wiedzą, że w słońcu auta się nie myje? ;-)

    > jakieś źródło danych do tego twierdzenia?

    Autopsja.

  • 29. Data: 2012-06-22 19:35:53
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > BTW: A wiedzą, że w słońcu auta się nie myje? ;-)

    bo ?

  • 30. Data: 2012-06-22 20:16:06
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 21 Jun 2012 09:12:02 +0200, Mareczek napisał(a):

    > Jaka wam się podoba kolorystyka samochodu ???
    >
    > Wg mnie: - czarny lakier i biała skóra...miód :)

    Każdy samochód powinien być pomalowany na odblaskowy zielony lub
    pomarańczowy, taki na modłę kamizelek.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138