    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 31 Jan 2013 15:57:39 -0800 (PST)
    Subject: Re: Kombi do firmy do 15 kPLN?
    From: k...@g...com

    W dniu czwartek, 31 stycznia 2013 22:26:04 UTC+1 użytkownik s...@g...com napisał:
    > Witam
    >
    > Szukam samochodu do przewożenia z płaskim i długim bagażnikiem.
    >
    > Samochód dla jednoosobowej firmy budowlanej.
    >
    > Jazda w 90% po miescie wiec nie koniecznie Diesel?

    Jak masz w tej chwili samochód to ok. Jak nie masz to kupuj dwa. Jeden to małe tanie
    auto do jazdy po mieście. Drobne zakupy itp. Jakiś cienki czy tico za 1500. A ten
    drugi to dostawczak. I nie wpadaj w panikę że wytłuczony. Byle blachę miał zdrową.
    Kupiłem dostawczaka Renówkę L1H1 ( najniższa najkrótsza). 12 lat przebieg 360
    tysięcy. Wytłuczona w UPS. W zajebistym brązowym kolorze, Malowana chyba wałkiem
    była. 5 tysięcy zapłaciłem. Więcej w niej nie działało niż działało. Zawieszenie i
    układ kierowniczy w stanie zejściowym. Cieknąca chłodnica, pęknięta szyba. Ogólnie
    złom. Ale jak się wczołgałem pod spód to blacha jak by z fabryki wyjechała. W jednym
    miejscu zdarte zabezpieczenie i trochę rdzy. Wszystkie ważne elementy podwozia do
    których jest mocowane zawieszenie, silnik itp w stanie fabrycznym. No i silnik w
    przyzowitym stanie. Auto stało ze dwa miesiące. Odpaliło bez chechłania za pierwszym
    razem, zgasło prawie od razu ciśnienie oleju i nie kopcił ani na biało ani na czarno.
    Maglownice dało się podciągnąć śrubką ostatniej szansy + uszczelka + osłona
    harmonijka. Sworznie po 150 z wymiana. Gumy do wahaczy i teleskopów chyba 300.
    Tłumiki wystarczyło powiesić na oryginalnych gumach i się cichy zrobił. Chłodnica 400
    ( sam wkład). Końcówka chyba stówkę. Itd. Wydałem do tej pory jakieś 2600 2700. Auto
    jeździ, przeszło przegląd na którym powiedziałem żeby upierdliwy był, inna sprawa że
    kolega robił. Do zrobienia został fotel kierowcy, zawiasy drzwi kierowcy. Sporo
    zrobiłem sam. Klakson, wycieraczki, reflektor bo urwany silniczek był, światła,
    spryskiwacz szyby. To były proste usterki typu urwany konektorek, popsuta pompka za
    35 złotych itp. Do zrobienia w późniejszym terminie została skrzynia biegów. Trochę
    głośna na luzie. Pod obciążeniem jest dobrze. To typowy łożyskowy odgłos. Zrobić
    trzeba ale gwałtu nie ma. I tak za 8 tysięcy mam nie licząc skrzyni i fotela
    pełnosprawny samochód. Nie trzeba się bać starych i w złym stanie technicznym
    samochodów jak cena jest atrakcyjna. Jak tylko jest do czego przykręcić nową część to
    nie ma żadnych przeciwwskazań żeby kupić. A jak się takim klockiem cudownie jeździ. I
    tak za 15 będziesz miał dwa. Mały niezbędny bo dostawczaki dużo palą. Ten mój po
    mieście 15 ropy wciąga. A miejsca ile. Siedem wiader, taczkę, trzy drabiny i tonę
    cementu wrzucisz na raz. Jak przewieziesz kombiakiem betoniarkę, nawet małą? A w
    razie jak by Ci interes nie szedł to załapiesz się z dostawczakiem do rozwożenia
    paczek. I jakoś przeżyjesz.