  • 11. Data: 2011-05-05 12:48:31
    Temat: Re: Kompatybilność M111.946 z 945 i resztą rodziny M111
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:

    > Byzydura, W210 to konkretne określenie generacji danego modelu w tym
    > konkretnym przypadku

    Tylko co to zmienia?
    Nadal posługiwanie się TYLKO tymi "konkretami" to nowomowa, kompletnie
    niezrozumiała dla kogoś kto nie interesuje się daną marką.

  • 12. Data: 2011-05-05 12:51:54
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-05 12:48, Cavallino pisze:
> [...]
    > Nadal posługiwanie się TYLKO tymi "konkretami" to nowomowa, kompletnie
    > niezrozumiała dla kogoś kto nie interesuje się daną marką.

    W ten sposób eliminuje się właśnie tych, którzy nie mają bladego pojęcia
    i nie powinni się udzielać skoro nie mogą nic mądrego wnieść do tematu.
    Pytanie zostało w bardzo podstępny sposób zadane i każdy kto może znać
    odpowiedź na nie po przeczytaniu nagłówka natychmiast zorientuje się o
    jakie auto chodzi jaki silnik i na 90% będzie mógł pomóc. A ktoś kto
    nudzi się w pracy będzie się kłócił o to że pytanie jest źle
    skonstruowane bo on go nie rozumie...

    Cóż takie życie, nie wszystko każdy musi wiedzieć ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 13. Data: 2011-05-05 12:57:58
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-05-05 09:44, Mariusz Chwalba pisze:

    > Owszem '98, choć akurat powyżej to pisałem o pojemności. Co do rybkek,
    > to nie znam tej terminologii. Rozwiniesz?

    Typ kluczyka. Kurczę, ja mniej wiem o Mercach a to bez problemu
    wygooglałem :P

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 14. Data: 2011-05-05 13:05:19
    Od: Mariusz Chwalba <m...@c...net>

    On 05.05.2011 12:57, Grejon wrote:

    > Typ kluczyka. Kurczę, ja mniej wiem o Mercach a to bez problemu
    > wygooglałem :P

    Aaaa, bo ja w kontekście silnika kombinowałem. Scyzoryk.

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba

  • 15. Data: 2011-05-05 13:09:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > W ten sposób eliminuje się właśnie tych, którzy nie mają bladego pojęcia i
    > nie powinni się udzielać

    To sobie eliminuj, ale nie na publicznej grupie, tylko na jakimś forum fanów
    marki.
    Publicznie to wypada napisać o czym się pisze - to jest grupa dyskusyjna.

    Jak Ci napiszę A31AB0 to też będziesz uważał że to fajnie, że musisz użyć
    googla do poszukania o czym mowa?

  • 16. Data: 2011-05-05 13:20:54
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Thu, 5 May 2011 13:09:54 +0200, Cavallino na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Jak Ci napiszę A31AB0 to też będziesz uważał że to fajnie, że musisz
    > użyć googla do poszukania o czym mowa?

    Oleję - bo skoro nie wiem o czym mowa, to po co mam się spinać ? Zdajesz
    sobie sprawę, że nie ma obowiązku odpowiadania na każdy post ?

    "Niewielu z nas znieść może dobrobyt. Innych ludzi, oczywiście."

  • 17. Data: 2011-05-05 13:22:28
    Od: Mariusz Chwalba <m...@c...net>

    On 05.05.2011 13:09, Cavallino wrote:
    [...]
> [...]

    Ditto.

    > To sobie eliminuj, ale nie na publicznej grupie, tylko na jakimś forum
    > fanów marki.
    > Publicznie to wypada napisać o czym się pisze - to jest grupa dyskusyjna.

    "Free speech includes the right not to listen, if not interested"
    AFAIR to masz tam killfile w czytniku?

    > Jak Ci napiszę A31AB0 to też będziesz uważał że to fajnie, że musisz
    > użyć googla do poszukania o czym mowa?

    Zrobię to co z większością wątków, które mi powiewają. Zignoruję.

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba

  • 18. Data: 2011-05-05 13:28:37
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-05 13:09, Cavallino pisze:

    > Jak Ci napiszę A31AB0 to też będziesz uważał że to fajnie, że musisz
    > użyć googla do poszukania o czym mowa?

    Nie mówi mi nic te określenie i nie mam pojęcia na ten temat, więc nie
    mogę pomóc ale... jeżeli faktycznie interesuje mnie motoryzacja, używam
    googla i sam doceiram do informacji o tym co to oznacza...

    Hmm odpalam googla, wklejam to co raczyłeś napisać i okazuje się, że nie
    ma to wiele wspólnego z motoryzacją a jest oznaczeniem koloru
    purpurowego w kodzie HEX, heh jakie to proste...

    Widzisz jak ktoś chce się rozwijać i uczyć czegoś nowego powinien sam
    rozszyfrować taką informację, wtedy coś mu w tym pustym łbie zostanie,
    no chyba że siedzi i bije pianę dla zasady.

    Wytłumacz mi po co, ktoś kto zadaje BARDZO konkretne pytanie, ma
    tłumaczyć całej gawiedzi znak po znaku o co mu chodzi, skoro 99% tych
    ludzi nie udzieli żadnej satysfakcjonującej wątkotwórcę odpowiedzi...
    Grupa jest publiczna owszem ale wymagajmy też i od siebie, nie warczmy
    na wzajem, że czegoś nie rozumiemy, bo nie chce nam się tego sprawdzić.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 19. Data: 2011-05-05 13:41:49
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-05 12:51, Lewis pisze:
    > W dniu 2011-05-05 12:48, Cavallino pisze:
    (...)

> [...]
    > skonstruowane bo on go nie rozumie...
    >
    > Cóż takie życie, nie wszystko każdy musi wiedzieć ;)

    Bardzo ładne wyjaśnienie, a i tak nie ma co się kopać z koniem :)

    PS - zadziwiająca zbieżność... ;)

  • 20. Data: 2011-05-05 13:53:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin Stankiewicz" <e...@...sigu.invalid> napisał w wiadomości

    > Oleję - bo skoro nie wiem o czym mowa, to po co mam się spinać ? Zdajesz
    > sobie sprawę, że nie ma obowiązku odpowiadania na każdy post ?

    Ale wiedzieć co się czyta już warto.
    A przynajmniej ja tak mam, że lubię wiedzieć i każde źródło pozyskiwania
    wiedzy próbuję wykorzystać.

    P.S.
    Literówka - miało być 831AB0