  • 11. Data: 2010-08-05 21:23:41
    Temat: Re: Kompromitacja 2012
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 05 Aug 2010 21:15:46 +0200, Michal Jankowski wrote:

    >A potem sie wyprowadzasz? Jakis fetysz tego 2012...

    Potem to sie wladza uda na zasluzony wypoczynek i tyle nowych drog
    zobaczysz :-P

    >Tyle lat nie
    >budowano drog, ze trudno nadrobic od razu. A buduje sie duzo i mam

    Nie mowie nie, choc jak widac juz sa opoznienia.

    >nadzieje, ze bedzie sie budowac dalej, nikt w maju 2012 nie wyjmie
    >wtyczki...

    Oj, roznie moze byc. Np trzeba bedzie zaoszczedzic wydatkow
    budzetowych. Dotacje unijne tez chyba niedlugo oslabna ?

    Jak sam widzisz - fetysz 2012 na wladze dziala.

    J.

  • 12. Data: 2010-08-05 22:28:01
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > Jedno z tego wychodzi - wydajemy ok 20 mld rocznie na drogi, ale jak
    > rozumiem w tym jest spora dotacja unijna.

    Aż 20 mld na drogi a tylko 50 mld na urzędników. Moja córka - młodszy
    referent 1200 netto do ręki, za ci ma wyżyć złodziejskie państwo! I nie
    tylko ona tak bieduje bo 5 innych koleżanek z jej klasy pracuje w tym
    samym urzędzie!

  • 13. Data: 2010-08-05 22:43:10
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2010-08-05 22:28, Michał pisze:

> [...]
    > referent 1200 netto do ręki, za ci ma wyżyć złodziejskie państwo! I nie
    > tylko ona tak bieduje bo 5 innych koleżanek z jej klasy pracuje w tym

    "z jej klasy" to wnioskuje, ze corka ze srednim wyksztalceniem? Niech
    sie cieszy, ze prace bez wyzszego w ogole dostala po ostatnich zmianach
    przepisow...

    --
    venioo
    Xantia X2 Break 1,9TD 90KM sprzedam

  • 14. Data: 2010-08-05 22:48:39
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > "z jej klasy" to wnioskuje, ze corka ze srednim wyksztalceniem? Niech
    > sie cieszy, ze prace bez wyzszego w ogole dostala po ostatnich zmianach
    > przepisow...

    Kazali studia robić ale będzie miała jakąś dotację ale co to za zapomoga
    jak za dojazdy nie zapłacą i obiady na zaocznych?

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2010-08-05 22:53:06
    Od: Joanna <j...@o...pl>

    > "z jej klasy" to wnioskuje, ze corka ze srednim wyksztalceniem? Niech
    > sie cieszy, ze prace bez wyzszego w ogole dostala po ostatnich zmianach
    > przepisow...

    z drugiej strony patrząc gdyby nie te urzędy to by w ogóle pracy nie
    było niestety :( Ale niestety żaden rząd nie ma w planie zwiększania
    liczby urzędów co jest ludziom bardzo potrzebne. Oddam chętnie głos na
    rząd który obieca mi że będzie tworzył 50% więcej miejsc pracy w
    urzędach dla młodych-wykształconych bo to jest w tej chwili Polsce
    najbardziej potrzebne.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2010-08-05 22:55:20
    Od: Paweł <p...@o...pl>

> [...]
    > rząd który obieca mi że będzie tworzył 50% więcej miejsc pracy w
    > urzędach dla młodych-wykształconych bo to jest w tej chwili Polsce

    Masz rację. Ale w urzędach muszą być WYSOKIE PŁACE! Minimum na start to
    średnia krajowa! Trudno żeby urzędnik czyli osoba reprezentująca państwo
    zarabiała mniej niż jakiś tłumok który wymienia opony w aucie!

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2010-08-05 22:57:39
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > Masz rację. Ale w urzędach muszą być WYSOKIE PŁACE! Minimum na start to
    > średnia krajowa! Trudno żeby urzędnik czyli osoba reprezentująca państwo
    > zarabiała mniej niż jakiś tłumok który wymienia opony w aucie!

    Potrzebne jest odpowiednie ustawodawstwo! Ale liczba urzędników musi się
    zwiększyć! Gdybym był prezydentem zaprojektowałbym ustawę że każdy urząd
    musi mieć urząd który go kontroluje a ten urząd który kontroluje jeszcze
    jeden który go kontroluje.

    A na każdy jeden problem w społeczeństwie powoływać nowy urząd.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2010-08-05 22:58:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Joanna" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > z drugiej strony patrząc gdyby nie te urzędy to by w ogóle pracy nie było
    > niestety :(

    Akurat.
    Nie duszona gospodarka jest w stanie wygenerować ZDECYDOWANIE więcej miejsc
    pracy niż urząd, spokojna głowa.

  • 19. Data: 2010-08-05 23:00:29
    Od: Rafal <r...@o...pl>

> [...]
    > jeden który go kontroluje.
    >
    > A na każdy jeden problem w społeczeństwie powoływać nowy urząd.

    A urząd spowoduje nowy problem?

  • 20. Data: 2010-08-05 23:01:23
    Od: Michał <m...@o...pl>

    W dniu 2010-08-05 23:00, Rafal pisze:

    > A urząd spowoduje nowy problem?

    to powołać na niego nowy urząd. To rozwiąże każdy problem.

    Urząd -> Problem -> Urząd -> Problem -> Urząd -> Problem -> Urząd ->
    Problem -> Urząd -> Problem...