    Subject: Re: Komputer do oglądania TV
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: z <...@...pl>
    Date: Sat, 31 Mar 2018 17:26:50 +0200

    W dniu 2018-03-31 o 14:31, ń pisze:
    > Mam podobne zapotrzebowanie co Ty (a tak w ogóle to mecze oglądaj na firstone tv
    ;)) i jak na razie komputer (no lapek zwykły) wypada bardzo blado przy telewizorze
    100 Hz z dobrym upłynniaczem obrazu.

    Drugim moim monitorem jest porządny tv Sharpa z bardzo ładnym
    "upłynniaczem" do filmów i kątami widzenia.
    W salonie TV 4K też płynnie wyświetla
    Często jednak z lenistwa czy braku czasu "połykam" programy/mecze w
    oknie na akranie.
    W dzisiejszych czasach jakość już jest bardzo dobra a i pojawiają się
    usługi VOD i replay tv jak w UPC.

    Komputer który sobie złożyłem 2 lata temu niestety dzisiaj wymięka.

    Właśnie próbuję robić to samo na laptopie z Core duo i jakimś mobilnym
    radeonie.

    Czasem nawet myszka przycina jak coś innego jeszcze odpalam. Co prawda
    teraz jest na nim w10 ale to przecież nie jest taki wolny sprzęt