    From: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kończy się rumakowanie
    Date: Thu, 08 Nov 2012 15:00:49 +0100

    On 2012-11-08 14:25, mister wrote:

    > nie znam miejsca, ale widac wyraznie ze maja ustawione ograniczenie 30
    > km/h wiec robili zdjecia samochodom poruszajacym sie powyzej tej predkosci.

    Skoro to byla pokazowka, to rownie dobrze mogli ustawic prog
    zadzialania FR ponizej realnego ograniczenia zeby szybko zademonstrowac
    wykonanie zdjecia. Ale niewykluczone ze na testach, szczegolnie takich
    po ktorych foty ida nie do dokumentacji a do smieci, mogli sobie
    zwyczajnie pofolgowac.

    Jesli foty beda szly do archiwum i w okreslonych okolicznosciach bedzie
    mozna udowodnic, ze prowadzacy pojazd ITD przekroczyl predkosc 129 razy
    dziennie, to nie wiem czy bedzie tak luzno ;). Tak czy owak, w tej
    sytuacji nie beda mieli takich podstaw do obrony, jakimi zaslania
    sie policja podczas poscigow nieoznakowanymi wozami i ktore to
    koncza sie zatrzymaniem ofiary. Poza tym nie ma tutaj roznego rodzaju
    bzdurnych tlumaczen ze "trzeba chwile jechac ze zblizona predkoscia
    do rejestrowanego pojazdu" itd.

    --

    memento lorem ipsum