  • 1. Data: 2013-01-29 16:35:12
    Temat: Koniec problemów z bateriami !
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Wystarczy kupić to :
    http://www.gizmag.com/city-labs-nanotritium-betavolt
    aic-battery/23720/

  • 2. Data: 2013-01-29 19:57:49
    Temat: Re: Koniec problemów z bateriami !
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sundayman" napisał w
    >Wystarczy kupić to :
    >http://www.gizmag.com/city-labs-nanotritium-betavol
    taic-battery/23720/

    eee, zadne osiagniecie.
    Japonski kalkulator na japonskiej baterii tez mi pracowal 20 lat ..

    J.

  • 3. Data: 2013-01-29 21:19:39
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

    ltaic-battery/23720/

    > eee, zadne osiagniecie.
    > Japonski kalkulator na japonskiej baterii tez mi pracowal 20 lat ..

    Z opisu wynika, że ma wydajność prądową rzędu 1mA

    --
    Desoft

  • 4. Data: 2013-01-29 21:47:43
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 29.01.2013 21:19, Desoft wrote:

    > Z opisu wynika, że ma wydajność prądową rzędu 1mA

    Którego? Bo z zalinkowanego na stronie "white paper" wychodziło 1uA. (Z
    drugiego dokumentu - bateria o mocy 0.4mW (~267uA przy 1.5V miała cal
    sześcienny objętości.)

    Michoo

  • 5. Data: 2013-01-29 22:26:37
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2013-01-29 21:47, Michoo pisze:

    > Którego? Bo z zalinkowanego na stronie "white paper" wychodziło 1uA. (Z
    > drugiego dokumentu - bateria o mocy 0.4mW (~267uA przy 1.5V miała cal
    > sześcienny objętości.)

    A ja widzę 50-350nA:
    http://www.citylabs.net/index.php?option=com_wrapper
    &view=wrapper&Itemid=20
    dla 100nA i 20 lat wyliczyłem pojemność 17,5mAh. Rosjanie pewnie mogli
    by zaproponować coś lepszego ;)

    --
    Michał

  • 6. Data: 2013-01-29 22:35:12
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    no i cena - 3500 zł...

  • 7. Data: 2013-01-29 22:52:48
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

    Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Którego? Bo z zalinkowanego na stronie "white paper" wychodziło 1uA. (Z
    > drugiego dokumentu - bateria o mocy 0.4mW (~267uA przy 1.5V miała cal
    > sześcienny objętości.)

    No tak, szkoda sobie tym głowy zawracać :)

    --
    Desoft

  • 8. Data: 2013-01-29 23:39:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 29 Jan 2013 21:19:39 +0100, Desoft napisał(a):
    oltaic-battery/23720/

    > Z opisu wynika, że ma wydajność prądową rzędu 1mA

    Na tym jest napisane 2 Ci. 1Ci to 3.7e10 rozpadow/s.

    rozpad trytu generuje elektrony o sredniej energii 5.7keV,
    co nam daje 67uW jako gorna granice mocy. Malejaca z czasem.

    No ale fakt ze dobry japonski kalkulator bierze 1uA :-)

    J.

  • 9. Data: 2013-01-30 00:00:51
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 29.01.2013 22:26, Michał Lankosz wrote:

    > A ja widzę 50-350nA:
    > http://www.citylabs.net/index.php?option=com_wrapper
    &view=wrapper&Itemid=20

    W wp rozważali przypadek doładowywania innego ogniwa lub kondensatora,
    co ma sens, bo rzadko która elektronika ma stale taki sam pobór, raczej
    piki+względna bezczynność, a ogniwka radioaktywne dają +- stały prąd.

    Tak czy tak masakrycznie mało - podejrzewam, że taniej niż tu jedno
    kosztuje to da zrobić zestaw ogniwek LiFe z 20 letnim czasem pracy i
    znacznie wyższymi prądami.

    Michoo

  • 10. Data: 2013-01-30 11:55:35
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 29 stycznia 2013 16:35:12 UTC+1 użytkownik sundayman napisał:
    > Wystarczy kupić to :
    >
    > http://www.gizmag.com/city-labs-nanotritium-betavolt
    aic-battery/23720/

    Żadna nowość.Od dawna są produkowane " atomowe" baterie do rozruszników sera.