  • 11. Data: 2013-01-30 11:59:02
    Temat: Re: Koniec problemów z bateriami !
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2013-01-29 19:57, J.F wrote:
    [.....]
    > eee, zadne osiagniecie.
    > Japonski kalkulator na japonskiej baterii tez mi pracowal 20 lat ..
    Kurna, a mój Casio na japońskiej baterii wytrzymał tylko 15 lat. :-/

  • 12. Data: 2013-01-30 14:16:02
    Temat: Re: Koniec problem?w z bateriami !
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 29.01.2013 19:57, J.F pisze:
    > Użytkownik "sundayman" napisał w
    aic-battery/23720/

    > eee, zadne osiagniecie.
    > Japonski kalkulator na japonskiej baterii tez mi pracowal 20 lat ..
    >
    > J.

    Też taki mam, i to już dłużej niż 20 lat jest. Ale on ma dodatkowe
    okienko do zasilania energią świetlną. Kupiłem go dlatego, że ma 12
    cyfr, a były to czasy liczenia cen w milionach. Ciekawostka nie ma
    wyłącznika, sam się wyłącza po kilku minutach bezczynności.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 13. Data: 2013-02-07 17:07:49
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Wed, 30 Jan 2013 02:55:35 -0800 (PST) k...@g...com napisał:

    aic-battery/23720/

    >Żadna nowość.Od dawna są produkowane " atomowe" baterie do rozruszników sera.

    No i chyba jeszcze dawniej wymyślono to:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Radioisotope_thermoelec
    tric_generator