  • Data: 2013-01-08 11:00:45
    Temat: Re: Koniec żartów
    Od: megrims <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-08 10:14, Maciek pisze:
    > Nie no. Coś takiego to chyba dopiero po nie uiszczeniu mandatu, albo
    > próbach wymigania się ;-)

    Minigun kosztuje około 35.000 USD. Jeden nabój 7.26mm do tego kosztuje
    w hurcie od 4 do 15 centów. Strzela to do 4000 razy na minutę.
    600 USD na minutę. Sporo.

    Nie wiem co ile należy wymienić lufy, ale to również wydatek. Jakiś
    biznes plan można by opracować.

    Zebrać wszystkich piratów w jedno miejsce i użyć coś takiego:
    http://www.youtube.com/watch?v=t3Cpnq4wFx0#t=24s

    I raz na rok taka akcja.

    --
    http://www.pobralem.pl