  • Data: 2007-06-01 12:58:13
    Temat: Re: Kontrola nad inwestycją w fundusz.
    Od: "MrMrooz " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Strybyszewski <g...@o...pl> napisał(a):

    > AIG subfudusz akcji pozwala do 6:00 skonwertowac np do pienieznego na
    > podstawie wyceny liczonej z dnia poprzedniego.
    Na pewno na podstawie wyceny z dnia poprzedniego? To byłby chyba ewenement,
    bo większość pozwala na kupn/sprzedaż w dniu zlecenia - przynajmniej tak jest
    a mBanku. Zresztą na stronach mBanku jest info, że zlecenie danego dnia do
    godz. 11 (w pzrypadku AIGów) skutkuje transakcją rozliczoną danego dnia (ale
    nie poprzedniego). Zlecenie po 11 jak i do 11 następnego dnia rozlicza się po
    cenie z dnia następnego.

    Jest jeszcze kilka funduszy/towarzystw, które na to pozwala, choć raczej
    zlecenie musi być wcześniej złożone/wysłane - do np. 6 rano.

    Na coś wymagane przez pl.regionalne.gorny-slask przez pewnien czas pozwalał
    CU w ramach swych polis - ale chyba ostatnio uniemożliwili tego typu manewry.

    Pozdrawiam
    Michał M