eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKorek na A4 › Re: Korek na A4
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!takemy.news.tel
    efonica.de!telefonica.de!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!newsreader4.netco
    logne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer
    02.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostra
    da.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <b...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    <5d10a175$0$535$65785112@news.neostrada.pl> <qesqqh$l2j$1@dont-email.me>
    In-Reply-To: <qesqqh$l2j$1@dont-email.me>
    Subject: Re: Korek na A4
    Date: Tue, 25 Jun 2019 13:28:18 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 44
    Message-ID: <5d1205d4$0$17359$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.139.131
    X-Trace: 1561462228 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17359 83.26.139.131:53285
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3078
    X-Received-Body-CRC: 1905805350
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2659029
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "SW3" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:qesqqh$l2j$...@d...me...
    W dniu 2019-06-24 o 12:07, J.F. pisze:
    >> Bo jest jeszcze druga strona - pierwszy kierowca jesli tylko
    >> zwolni, to drugi wystarczy ze tez tylko zwolni itd, i wcale ten
    >> czas hamowania nie musi narastac, moze sie zmniejszac dla kolejnych
    >> kierowcow. Moga tez to robic plynniej, zwolni na dluzej, ale do
    >> mniejszej predkosc.

    >To zależy po prostu od stylu jazdy - jedni taką falę wygaszają, inni
    >wzmacniają. I nie wynika to tylko z odległości (choć oczywiście im
    >mniejsze odległości, tym trudniej o płynność). Są tacy co widząc
    >przed sobą zwalniający pojazd jadą swoją prędkością tak długo jak się
    >da a potem ostro hamują (jak się przeliczą to nawet do prędkości
    >niższej niż poprzedzający).

    No i stad chyba zjawisko.

    >> Raz takie zjawisko widzialem i to na zwyklej drodze - jedzie sobie
    >> ciezarowka, zapewne ok 70 i rowno, a 20-30 pojazdow za nia dzikie
    >> harce - predkosc od 100 do 0.

    >Widocznie w kolumnie przeważali ci wzmacniający.

    >> I ja tez nie potrafilem tego wygasic.
    >Pojedynczy kierowca jest w stanie tylko trochę złagodzić zaburzenie.
    >Gdybyś chciał jechać równo za jadącymi 0-100 to byś musiał pewnie
    >kilkaset metrów odstępu zostawiać i mieć szklaną kulę.

    No i tak robie - nie spiesze sie z przyspieszaniem, chce sobie troche
    odstepu wyrobic widzac co oni wyczyniaja ... a i tak odstep okazuje
    sie w kolejnym cyklu za maly.
    I jeszcze widze te ciezarowke, ze sobie spokojnie jedzie ...

    No ale to bylo raz jeden - normalnie sie to nie zdarza.
    Nawet na autostradzie.

    Glowy nie dam jak z takimi akcjami typu "mijanie kolizji", bo raczej
    nie mam mozliwosci ogladania calosci ... widze tylko efekt, ze byl
    korek i sie gdzies i kiedys konczy.


    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: