    From: K <n...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Koronawirus - Komu wierzyć i o co tu chodzi?
    Date: Thu, 16 Apr 2020 16:02:48 +0100

    On 16/04/2020 14:42, J.F. wrote:
    > Użytkownik "K"  napisał w wiadomości grup

    > To widac takich Anglikow jest malo
    >
    > https://www.itv.com/news/2018-06-07/britons-most-pro
    ud-of-nhs-survey-finds/

> [...]
    > pan wydac".
    > Plus ustawienie ... a nie, to czesto w cenie aparatu.
    > A NFZ doplaci 600.
    >
    > P.S.
    > "In contrast, the younger generation is more likely to take pride in
    > British food (20%) and British sporting achievements (18%) than older
    > people at just 9% and 13% respectively."
    >
    > Eee ... British food ?
    >
    > Jak to znajomy gadal - na calym swiecie sa restauracje francuskie,
    > wloskie, nawet rosyjskie i polskie sie zdarzaja ... a widzial ktos

    le-8180151/Britons-reveal-50-things-make-proud-Briti
    sh-NHS-David-Attenborough.html

    > A moze to fish & chips ? Nie mowie nie - przyzwoite.
    >
    > A coz to jest full English breakfast ?
    >
    > A tradycyjnego puddingu juz nie ma ? :-)
    >
    > J.

    Nie ma czegos takiego jak kuchnia brytyjska po prostu. To jest zlepek
    glownie kuchni indyjskiej, wloskiej i troche chyba francuskiej. Samym
    Yorkshire pudding, fish and chips oraz English breakfast nie da sie
    zrobic narodowej kuchni. Jesli chodzi natomiast o aparaty, to juz dawno
    zauwazylem jak system w PL jest dzurawy i nastawiony na spekulacje.
    Coraz czesciej dochodze do wniosku, ze to jest celowe i ci ktorzy robia
    na tym kase trzymaja sie razem i maja wtyki w kazdej opcji politycznej.