  • Data: 2016-04-10 12:06:51
    Temat: Re: Koszt wymiany opon
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.04.2016 o 11:51, Jacek pisze:

    > Tyż prowda ;-)
    > Jedna kobieta zadowoli się torebką za 50 zł z bazaru, a inna musi mieć
    > za 5000 od Vouittona. Jeden pije wino Kadarka za 11 zł a innemu nie
    > będzie smakować tańsze, niż za stówkę. Jeden się zadowoli wizytą u
    > lekarza w NFZ, inny musi mieć prywatnie minimum docenta. Niech i tak
    > będzie, że z oponami jest podobnie.
    > Jacek

    nie wiem czy dobrze zgaduje, ale dla niektórych z nas (dlamnie napewno)
    jest dzikość naszego kapitalizmu. precyzując: za 50zł możesz mieć usługę
    na podstawowym poziomie, a wybierając tą samą usługę za 5000, liczysz na
    więcej, ale możesz dostać wiele mniej....
    I takie sku$%#T^$^syństwo jest zgodne z prawem.
    ToMasz

    ps
    Był kiedyś jakiś film, w którym facetowi zaproponowano zamianę
    awaryjnych komputerów na lepsza maszynę liczącą. Odporną na upadki,
    prostą w działaniu, odporną na wirusy, wilgoć, zanik napięcia. Mimo że
    cena była znaczna, gość się zgodził. Dostał liczydło.
    PPS
    Ja od dawna płaciłem 50 za przekładkę. teraz mam dwa komplety kół.
    wyważam tylko jak czuje że jest to konieczne