    From: Michał V-R <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Kozacy
    Date: Thu, 07 Jan 2010 14:17:09 +0100

    W dniu 2010-01-07 13:58, Monster pisze:

    > Właśnie o to mnie się rozchodzi,dla mnie zasada jest prosta- mam czas i
    > kasę to jadę,jak nie to siedzę w domu,no ale ja mam niskie
    > stanowisko,jestem tylko"mężem swojej żony",no chyba że się Prezesem
    > nazwę:-)

    Powiem po sobie, ja zle nie mam, ale nie stac mnie na taki wypad, chyba,
    ze przez rok nigdzie bym nie jezdzil i oszczedzal.
    Wychodze z zalozenia, jezdze tam gdzie mnie stac i po Polsce, bo Polska
    jest piekna i ma wiele zakatkow nieodkrytych i jestem bardzo z tego
    zadowolony. Cudze chwalicie a swojego nie znacie. Naprawde w naszym
    kraju sa tak piekne miejsca, ktorych nie spotkacie nigdzie indziej i tez
    sprawia to satysfakcje.
    Zaraz pewnie ktos powie, jak sie nie ma co sie lubi, to sie lubi co sie
    ma. Ale to nie jest prawda, Na wypad do indii mnie stac, ale po europie
    moge smialo jezdzic, ale wole i chce jezdzic na razie po Polsce i mi to
    wystarcza, co roku inne fajne miejsca

    Michał V-R
    gg 9409047

    żyje się raz, potem się tylko straszy