  • 1. Data: 2020-02-15 12:23:08
    Temat: Re: Kradziez zdjec i prawa autorskie a Ela Gawin (EG Studio)
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Friday, March 9, 2007 at 7:49:55 AM UTC-8, Janko Muzykant wrote:

    > Nie pitol bzdur. Zdjęcia były opisane jako własne i wystawione jako
    > dorobek celem autopromocji. Nie ma tu nad czym filozofować. Chcesz mieć
    > własne zdanie, żeby było własne?

    > Nie, wyobraź sobie, że nie jest okej.

    > Myślę, że według znormalizowanego cennika takich zdarzeń.

    > Nie dziwne, tylko ludzie tak mają.
    > Inna sprawa, że zwykle się gnoi bezczelnych chamów - złodziei zdjęć,
    > partaczy, którzy biorą pieniądze za swoje dziadostwo itp. Akurat
    > popieram takie działania, często jedyne skuteczne.

    Wywody wioskowego glupka.

    Slon

  • 2. Data: 2020-03-02 21:18:32
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    > Wywody wioskowego glupka.
    >
    > Slon

    Jak trzeba mieć źle w głowie, żeby odgrzebać wątek sprzed trzynastu lat
    w systemie, w którym od dobrych paru lat już tylko wiatr hula (zresztą
    głównie dzięki zaangażowaniu wymienionego), po to tylko, by naubliżać
    kilku przypadkowym ludziom.

  • 3. Data: 2020-03-03 00:18:48
    Od: Starzec z Gór <d...@v...pl>

    W dniu poniedziałek, 2 marca 2020 21:18:40 UTC+1 użytkownik Janko Muzykant napisał:

> [...]
    > w systemie, w którym od dobrych paru lat już tylko wiatr hula (zresztą
    > głównie dzięki zaangażowaniu wymienionego), po to tylko, by naubliżać

    Mam podejrzenia. ktoś komuś zlecił by namnożyć wyników wyszukiwania dla EGStudio?
    ;)
    Pozdrawiam Marcin

  • 4. Data: 2020-03-06 03:57:25
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Monday, March 2, 2020 at 3:18:40 PM UTC-5, Janko Muzykant wrote:

> [...]
    > w systemie, w którym od dobrych paru lat już tylko wiatr hula (zresztą
    > głównie dzięki zaangażowaniu wymienionego), po to tylko, by naubliżać

    Ciagle dajesz dowody potwierdzajece to, co o tobie pisalem.
    Jestes wlasnie takim przyslowiowym wioskowym glupkiem z cierniem w odbycie.
    Lata temu pisalem, ze rozpieprze wasze grupowe towarzystwo.
    Po kolei wymiatalem was z tej grupy.
    Teraz potwierdziles wioskowy glupku, ze mialem racje.
    Od kiedy masz objawy, ze jestes kilkoma przypadkowymi osobami?

    Lepiej byloby dla ciebie, zebys sie nie produkowal w odpisywaniu na moje teksty,
    bo tylko potwierdzasz moja opinie o tobie.
    Ciagle jestes niedojebem, nie potrafiacym skorzystac z moich dobrych rad.

    Kiedys bylo mi ciebie szkoda, ze jestes taki ociezaly umyslowo.
    Popracuj chlopino nad soba.
    W ostatecznosci, modl sie juz tylko o swoje zdrowie, bo o rozum za pozno.

    Slon

  • 5. Data: 2020-03-07 01:06:41
    Od: Starzec z Gór <d...@v...pl>

    W dniu piątek, 6 marca 2020 03:57:27 UTC+1 użytkownik Slon napisał:

> [...]
    > Popracuj chlopino nad soba.
    > W ostatecznosci, modl sie juz tylko o swoje zdrowie, bo o rozum za pozno.

    Ale możesz mi wyjaśnić, o co ten dym po latach w temacie EG Studio?
    I komu się nudzi?
    Pozdrawiam Marcin

  • 6. Data: 2020-03-07 23:11:14
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2020-03-06 o 03:57, Slon pisze:
> [...]
    > Teraz potwierdziles wioskowy glupku, ze mialem racje.
    > Ciagle jestes niedojebem, nie potrafiacym skorzystac z moich dobrych rad.

    A widzisz, dobrze zrobiłeś, że przyłożyłeś się do rozpieprzenia tego
    dogorywającego skansenu pełenego trolli, alkoholików piszących dyrdymały
    po nocach i przeciętniaków nie mających nic do zaoferowania poza
    awanturą na temat kolejnej premiery (które nota bene już chyba nikogo
    nie podniecają). Marnowało się tu sporo utalentowanych ludzi. Znaleźli
    sobie ciekawe miejsca i zajęcia. Choć bądźmy szczerzy, i tak by zdechło,
    z tobą lub bez więc specjalnie nie masz powodów do dumy.

    Skoro jest okazja, bo zaglądam tu już raz na kilka lat, zapraszam innych
    zaglądających na moją nie tak już nową inicjatywę, która ostatnio
    nabiera odsłon:
    www.youtube.com/AdamSmialek

    Ciebie też zapraszam, marna istoto, żebyś zobaczył, że niektórzy jednak
    lubią swoje życie :)

  • 7. Data: 2020-03-08 01:41:16
    Od: Starzec z Gór <d...@v...pl>

    W dniu sobota, 7 marca 2020 23:15:03 UTC+1 użytkownik Janko Muzykant napisał:

    > Skoro jest okazja, bo zaglądam tu już raz na kilka lat, zapraszam innych
    > zaglądających na moją nie tak już nową inicjatywę, która ostatnio
    > nabiera odsłon:
    > www.youtube.com/AdamSmialek

    Naprawdę? Wybacz, ale reklamowanie się na cmentarzu przystoi kamieniarzom.
    Pozdrawiam Marcin

  • 8. Data: 2020-03-08 02:41:46
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    > nabiera odsłon:
    > www.youtube.com/AdamSmialek
    >
    > Ciebie też zapraszam, marna istoto, żebyś zobaczył, że niektórzy jednak

    No nie, sami odeszliście i przez was z grupy zrobił się skansen. Jakoś
    zawsze tobie sympatyzowałem, ale po tych słowach już nie mogę.

  • 9. Data: 2020-03-08 11:33:11
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    No sorry, ale ostatnich kilka lat życia tej grupy to były głównie
    awantury, dyrdymały i zabłąkane oferty viagry. Odeszliśmy właśnie
    dlatego, że wrzuty czegoś wartościowego były ignorowane albo komentowane
    przez kretynów. Jaki taki poziom (jaki taki, bo bzdury były zawsze)
    skończył się mniej więcej 10 lat temu.

    Inna sprawa, że miejsc dyskusji o tematyce foto praktycznie rzec biorą
    już nie ma. Jest pełno grup sprzętowych, ale ile można.

  • 10. Data: 2020-03-08 11:34:35
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Cmentarz to znakomite miejsce do reklamowania wielu rzeczy. Bardzo
    niedocenione.