  • 1. Data: 2020-02-15 12:29:16
    Temat: Re: Kradziez zdjec i prawa autorskie a Ela Gawin (EG Studio)
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Friday, March 9, 2007 at 12:04:59 PM UTC-8, Janko Muzykant wrote:

    > Powiem Ci tak - chłopie, nie bądź Kowalski...
    >
    > --
    > pozdrawia Adam
    > różne takie tam: www.smialek.prv.pl

    "Wspanialy narod, tylko ludzie kurwy". Pilsudski o Polakach.

    Slon

  • 2. Data: 2021-03-22 11:57:22
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Slon <z...@g...com> wrote:

> [...]

    Ciężko mi powiązać EG z seksapilem. Nawet 14 lat temu.

    --
    Skandal dopingowy w Pucharze Narodów Aryki, u jednego z zawodników nie
    wykryto AIDS. Pewnie spadną w rankingu HIVa.

  • 3. Data: 2021-03-22 15:23:03
    Od: Starzec z Gór <d...@v...pl>

    poniedziałek, 22 marca 2021 o 11:57:26 UTC+1 Arnold Ziffel napisał(a):

    > Ciężko mi powiązać EG z seksapilem. Nawet 14 lat temu.

    Paru kolegów by się z tobą nie zgodziło. ;)
    Pozdrawiam Marcin

  • 4. Data: 2021-03-29 15:18:27
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Starzec z Gór <d...@v...pl> wrote:

    > Paru kolegów by się z tobą nie zgodziło. ;)

    I to jest przerażające :)

    --
    Mój doktor twierdzi, ze jestem paranoikiem. Co prawda nie powiedział mi
    tego, ale wiem, ze tak myśli.