    From: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kraków-Łeba/Bialogóra, a obwodnica trójmiasta
    Date: Tue, 20 Jul 2010 23:48:55 +0200

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:qh0c46phkfkpjjp3hddfcvo505bs1pal4b@4ax.com...

    > To by się zgadzało :)) Gość w średnim wieku z wąsem dziękuje za
    > pozdrowienia. A z tego "średniego wieku" to się nieźle uśmiał. Troszkę
    > go odmłodziłeś :))

    :) dyplomatycznie miało być. Mogę się jedynie pochwalić, że tego dnia ze
    zdjętym dachem w sporym upale udało nam się dojechać z DC do Udine we
    Włoszech - 1200 km. Drugiego dnia już było tylko 500 km. Ogólnie wyjazd
    rewelacyjny:http://picasaweb.google.pl/przemmvv/2010
    _07_Toskania# Wrażenie #
    1 - zwiedzanie fabryki Ferrari a w ramach tego przede wszystkim linii
    montażowej modeli 458 i California oraz warsztatów F1. Niestety - absolutna
    konfiskata wszelkich aparatów foto przed wjazdem za słynną bramę.