  • 21. Data: 2016-03-22 13:01:41
    Temat: Re: Kraków Paryż z dwójką maluchów 4 i 6 lat.
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-03-22 o 11:41, Adam pisze:

    > Ale pytajnik ma dwójkę dzieci. Myślisz, że dla nich lokalsi są też
    > atrakcją?

    Przejazd koleją na pewno - zawsze to jakaś atrakcja zamiast gnicia w aucie.

    > W takiej sytuacji czasem nawet podróż z jednym dzieckiem może być
    > utrapieniem.

    Pytajnik wie na co może sobie pozwolić ze swoją dwójką.
    Jeśli by mu marudziły w aucie, to nawet do granicy by nie dojechał.

  • 22. Data: 2016-03-22 18:32:29
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2016-03-22 o 13:01, cef pisze:

    > Przejazd koleją na pewno - zawsze to jakaś atrakcja zamiast gnicia w aucie.

    To raz.

    Ale używanie zbiorkomu ma jeszcze jedną (ogromną!) zaletę: nie trzeba
    wracać w miejsce, w którym się samochód zostawiło.

    Kanapki? Picie? Przecież są sklepy.
    Zmiana butów? Ubrań? No bez przesady.
    Pieluchy? Jak są pieluchy, to jest i wózek :)
    Zmiana wózka, to już w ogóle jakiś kosmos dla mnie, chyba szukanie
    argumentów na siłę.

    Natomiast szybkości metra nie przebije nic (do czasu wynalezienia
    teleportu). A już na pewno nie samochód.

    Pozdr,

    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 23. Data: 2016-03-22 20:39:53
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .03.2016 o 18:32 LEPEK <g...@w...pl> pisze:

> [...]
    > Pieluchy? Jak są pieluchy, to jest i wózek :)
    > Zmiana wózka, to już w ogóle jakiś kosmos dla mnie, chyba szukanie

    Ile masz dzieci i w jakim wieku?

    TG

  • 24. Data: 2016-03-22 22:22:39
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2016-03-22 o 20:39, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Ile masz dzieci i w jakim wieku?

    A to czegoś ma dowodzić?
    Parka, 9 i 13 teraz. Co roku samochodem po Europie na wakacje "od zawsze".

    Pozdr,

  • 25. Data: 2016-03-23 08:26:58
    Od: minstal <m...@p...onet.pl>

    W dniu 21.03.2016 o 09:49, Liwiusz pisze:

    > 2 dni w aucie, zamiast 2 godzin w samolocie, a potem męczenie się z
    > jazdą samochodem po metropolii - masz chyba jakieś spaczone pojęcie
    > mobilności...

    Tylko teraz na lotniskach zrobiło się za bardzo rozrywkowo.

  • 26. Data: 2016-03-23 09:21:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-03-23 o 08:26, minstal pisze:

    > Tylko teraz na lotniskach zrobiło się za bardzo rozrywkowo.

    To raczej argument, aby w ogóle nie jeździć do tych miast.

    --
    Liwiusz

  • 27. Data: 2016-03-23 09:42:16
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-03-22 o 07:16, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Jak widać każdemu się co innego "opłaca".
    > W dobie wszędobylskiej nawigacji nie ma znaczenia, czy duże miasto jest
    > znane - czy obce. Przynajmniej dla mnie nie ma znaczenia.

    W Paryżu masz tunele które mają rozjazdy a tam już navi nie działa a bez
    znajomości miasta może pojechać złą droga i się pogubić.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 28. Data: 2016-03-23 10:02:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LEPEK" napisał w wiadomości grup
    >A to czegoś ma dowodzić?
    >Parka, 9 i 13 teraz. Co roku samochodem po Europie na wakacje "od
    >zawsze".

    Samochodem.
    A teraz sie spakuj w dwie, no - 3 walizki :-)

    J.

  • 29. Data: 2016-03-23 17:14:50
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 23.03.2016 o 10:02, J.F. pisze:
    > Użytkownik "LEPEK" napisał w wiadomości grup
    >
    > Samochodem.
    > A teraz sie spakuj w dwie, no - 3 walizki :-)

    Nie ma problemu.
    Co najwyżej trzeba babę pogonić od tej roboty, bo sobie nie radzi i
    samemu się pakować.

    W 5 osób,z tego 4 dorosłe i 1 nastolatka, spakowaliśmy się do Ceeda 5D,
    nawet na tylnej półce za wiele nie leżało.

  • 30. Data: 2016-03-23 17:15:13
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 23.03.2016 o 09:42, Chris pisze:

    > W Paryżu masz tunele które mają rozjazdy a tam już navi nie działa

    Zmień navi.