  • 31. Data: 2016-03-23 18:01:48
    Temat: Re: Kraków Paryż z dwójką maluchów 4 i 6 lat.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:ncufdo$sq0$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 23.03.2016 o 10:02, J.F. pisze:

    >Nie ma problemu.
    >W 5 osób,z tego 4 dorosłe i 1 nastolatka, spakowaliśmy się do Ceeda
    >5D, nawet na tylnej półce za wiele nie leżało.

    Nie nastolatka - 4-ro latka.

    Ja tam duze kombi zaladowalem po dach.
    Ale mlody mial i nocnik i rowerek, i pilke, i pare innych zabawek :-)

    J.

  • 32. Data: 2016-03-23 18:27:03
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .03.2016 o 17:15 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

    > Zmień navi.

    Dokładnie, moja "prowadzi" w tunelu, zakłada, że jadę z maksymalną
    dopuszczalną i jak jest rozjazd to na nim nawiguje.
    Tunele z rozjazdami widziałem też w Wiedniu, Barcelonie i gdzieś jeszcze,
    nie było problemów.

    TG

  • 33. Data: 2016-03-23 20:03:54
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2016-03-23 o 10:02, J.F. pisze:

    > Samochodem.
    > A teraz sie spakuj w dwie, no - 3 walizki :-)

    Właśnie m. in. dlatego jeżdżę samochodem ;) Ale w dużych miastach wolę
    zbiorkom.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 34. Data: 2016-03-23 20:37:05
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .03.2016 o 22:22 LEPEK <g...@w...pl> pisze:

    > A to czegoś ma dowodzić?
    > Parka, 9 i 13 teraz. Co roku samochodem po Europie na wakacje "od
    > zawsze".

    Nie, bez urazy - myślałem, że jesteś singlem, który doradza wakacyjny
    transport rodzinie 2 +2 lub 3 :-)

    Ja to już chyba za stary jestem i za leniwy, nigdy nie mogę zrozumieć
    ludzi, którzy wybierają na wakacjach zatłoczone metro lub pociąg
    (zwłaszcza na południu EU) gdy mogą sobie spokojnie podjechać swoim autem,
    z klimą, przyjemną muzyką, wygodnymi fotelami w miłym towarzystwie ;-) Jak
    jestem na wakacjach, nigdzie mi się nie spieszy, mogę sobie nawet postać w
    korku ;-)

    TG

  • 35. Data: 2016-03-23 22:22:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości grup
    .

    >Dokładnie, moja "prowadzi" w tunelu, zakłada, że jadę z maksymalną
    >dopuszczalną i jak jest rozjazd to na nim nawiguje.

    Pomyslalby kto, ze korek w miescie to jest cos tak rzadkiego, ze nie
    warto o tym wspominac ...

    J.

  • 36. Data: 2016-03-23 22:28:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >towarzystwie ;-) Jak jestem na wakacjach, nigdzie mi się nie
    >spieszy, mogę sobie nawet postać w korku ;-)

    Eee - zaraz zaraz, bo jeszcze ktos pomysli ze korki sa rzadkie, a
    samochodem jedzie sie przyjemnie.
    Austria, Wlochy polnocne, Chorwacja - przyjemnie.
    Jak jednak wybieramy sie dalej i przyjdzie dobe spedzic w aucie, to
    przestaje byc przyjemnie i sie zaczyna czlowiekowi spieszyc.
    Albo noclegu szukac i z doby robia sie trzy dni ...

    J.

  • 37. Data: 2016-03-23 22:30:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LEPEK" napisał w wiadomości grup

    >Właśnie m. in. dlatego jeżdżę samochodem ;) Ale w dużych miastach
    >wolę zbiorkom.

    No fakt - kiedys ze dwie godziny jezdzilem po Barcelonie szukajac
    jakiegokolwiek miejsca do parkowania ... i nie bylo, albo ja
    niedoswiadczony i nie wiedzialem jak szukac ...

    J.

  • 38. Data: 2016-03-23 22:59:03
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 23.03.2016 o 18:01, J.F. pisze:

    > Nie nastolatka - 4-ro latka.

    Z 4 latkiem też jeździliśmy, ale w czwórkę, bo syn nie miał swojej
    dziewczyny - nadal bez problemu.

    > Ja tam duze kombi zaladowalem po dach.

    Bo pakować się to trzeba umić. ;-)

    > Ale mlody mial i nocnik i rowerek, i pilke, i pare innych zabawek :-)

    Było jeszcze łódź motorową do środka spróbować zapakować i narzekać na
    mało miejsca....

  • 39. Data: 2016-03-24 06:48:06
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .03.2016 o 22:28 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Eee - zaraz zaraz, bo jeszcze ktos pomysli ze korki sa rzadkie, a
    > samochodem jedzie sie przyjemnie.

    Tu już co kto lubi :-) Można połączyć przyjemne z pożytecznym.
    Korki są wszędzie, ale korki to też pojęcie względne. To co dla mnie jest
    normalnym turlaniem się po dużym mieście - dla moich znajomych/rodziny
    mieszkających w małych miasteczkach jest "mega korkiem".
    "Stałem" (turlałem się na jedynce) wielokrotnie w korkach za granicą -
    ale przeważnie to były trasy wylotowe z metropolii, obwodnice (i wjazdy na
    nie) lub autostrady (niemieckie :-) )
    W centrach miast da się przeżyć (jestem przyzwyczajony do średniej
    18-25km/h).

> [...]
    > przestaje byc przyjemnie i sie zaczyna czlowiekowi spieszyc.
    > Albo noclegu szukac i z doby robia sie trzy dni ...

    Ja nikogo nie zachęcam do dalekich tras (choć sam takie robię i nikt w
    rodzinie nie narzeka).
    Ale jak ktoś planuje trasę do Paryża czy Rzymu to zakładam, że jeździł już
    dalej niż wkoło swojego komina i wie czego się po sobie spodziewać i wie
    czy pojedzie 15-20h non stop czy też musi zrobić 3 przerwy na drzemkę.

    TG

  • 40. Data: 2016-03-24 06:54:04
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .03.2016 o 22:22 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Pomyslalby kto, ze korek w miescie to jest cos tak rzadkiego, ze nie
    > warto o tym wspominac ...

    Nawet jak postoisz w tunelu w tym korku to chyba zapamiętasz, ze navi pół
    godziny temu pokazywała zjazd na a15? A nawet jak się trafi drugi rozjazd
    pod ziemią nie w tym miejscu co pokazywała nawigacja to nie będzie to
    jakiś problem. Nie masz w tunelach węzłów co 200 metrów z pełnymi
    koniczynkami (pewnie zaraz mi coś wynajdziesz w guglach :-) ).

    TG