  • 51. Data: 2019-04-10 22:09:41
    Temat: Re: Krakow bez diesli?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.04.2019 o 21:45, j...@i...pl pisze:

    > Nie wszędzie się tak da zrobić. U mnie na postoju nie wkręcisz auta na
    > więcej niż 2000 obrotów. Takie zabezpiecznie.

    I co - nie zapinają sądy do rury na przeglądzie? Skoro jakieś tam
    rozporządzenie mówi, że na jakiś obrotacvh powinieneś mieć ileś a nie
    masz, to teoretycznie nie powinieneś dostać stempelka.

    Shrek

  • 52. Data: 2019-04-10 23:00:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik j...@i...pl ...

    > Na początek niech zaczną od siebie.
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=Ts0JwGd_Ki4

    :)
    Niezłe.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,

  • 53. Data: 2019-04-10 23:27:33
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 10 Apr 2019 22:09:41 +0200, Shrek <...@w...pl> wrote:

    >I co - nie zapinają sądy do rury na przeglądzie?

    Jeżdżę autami od 1988 roku. Na przeglądy jeżdżę różnymi autami. I raz
    spotkałem się z tym, że w _benzynie_ badano mi skład spalin.
    W dieslu nie badano zadymienia ani razu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 54. Data: 2019-04-11 00:36:45
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Na potrzeby odpowiedzi zrobilem dzisiaj eksperyment. Jezdzacy odkurzacz sprzat
    codziennie. Zwazylem ile dzisiaj zebral. Zebral 20 gramow. Jesli w krakowie jest 250
    tysiecy mieszkan i w kazdym dziennie zbiera sie 20 gramow to lacznie w czasie roku
    wychodzi prawie 2000 ton kurzu. W artykule jaki przeczytales napisali ze miasto
    rocznie zbiera 11 ton zanieczyszczen. Moje pytanie czy jestes pizdziakiem z polityki
    czy jego glupszym bratem mialo sens.

  • 55. Data: 2019-04-11 00:39:38
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-04-10 o 23:27, j...@i...pl pisze:

    > Jeżdżę autami od 1988 roku. Na przeglądy jeżdżę różnymi autami. I raz
    > spotkałem się z tym, że w _benzynie_ badano mi skład spalin.
    > W dieslu nie badano zadymienia ani razu.

    https://www.msn.com/pl-pl/finanse/najpopularniejsze-
    artykuly/rz%C4%85d-gwa%C5%82townie-zaostrzy-przepisy
    -dotycz%C4%85ce-emisji-spalin-wiele-aut-mo%C5%BCe-ni
    e-przej%C5%9B%C4%87-przegl%C4%85du/ar-BBTk7jE

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 56. Data: 2019-04-11 06:19:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.04.2019 o 23:27, j...@i...pl pisze:

    > Jeżdżę autami od 1988 roku. Na przeglądy jeżdżę różnymi autami. I raz
    > spotkałem się z tym, że w _benzynie_ badano mi skład spalin.
    > W dieslu nie badano zadymienia ani razu.

    Ale to tylko świadczy o tym, że przeglądy są fikcją, a nie że się nie da.

    sHREK

  • 57. Data: 2019-04-11 07:49:10
    Od: p...@g...com

    --Ale to tylko świadczy o tym, że przeglądy są fikcją, a nie że się nie da.

    lapanie smrodow na ulicach nic nie da ... jeden diagnosta z lepkimi raczkami puszcza
    tyle sztrucli w obieg ze trzeba by postawic policjanta na kazdej ulicy, klucz lezy w
    nadzorze a raczej jego braku ze strony starostow:

    https://motoryzacja.interia.pl/news-kto-bedzie-nadzo
    rowal-stacje-kontroli-pojazdow,nId,2551153

    Zdaniem wiceministra obecny stan nadzoru nad przedsiębiorcami prowadzącymi stacje
    kontroli pojazdów znajduje się w złej kondycji.

    Chodkiewicz przypomniał, że NIK już dwukrotnie negatywnie wypowiedziała się o
    nadzorze nad SKP. Po raz pierwszy w raporcie z 2009 r. dotyczącym kontroli
    sprawowania nadzoru przez starostów nad stacjami diagnostycznymi dopuszczającymi
    pojazdy samochodowe do ruchu drogowego oraz z 2017 r. prezentując wyniki wynik
    kontroli dotyczącej dopuszczenia pojazdów do ruchu.

    to oczywiscie eufemizm ... ja tu widze dno i 2 metry mulu :-)

  • 58. Data: 2019-04-11 09:17:17
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2019-04-10 o 20:24, Shrek pisze:

    > Normalnie - zapinasz sądę analną na stacji i pan patrzy w tabelkę dla
    > odpoiweniej normy ile ma być na iluś tam obrotach na rozgrzanym silniku.
    > Przynajmniej tak u mnie robili.

    Ale wiesz, co było sprawdzane, zadymienie, czy coś więcej?
    Bo jak pisałem wyżej, nie da się założyć, że silnik euro ileśtam jest
    poniżej limitu danego euro w całym zakresie obrotów dodatkowo to na
    postoju, bez obciążenia.

    --
    viktorius

  • 59. Data: 2019-04-11 09:20:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 10 kwietnia 2019 22:09:43 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:

    > I co - nie zapinają sądy do rury na przeglądzie?

    Nie
    Co roku dla 2-3 aut przegląd robię i ani razu nie zapinali sądy

  • 60. Data: 2019-04-11 09:26:37
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2019-04-11 o 09:20, Kris pisze:

    > Nie
    > Co roku dla 2-3 aut przegląd robię i ani razu nie zapinali sądy

    A sondy? :P

    --
    viktorius