    From: nightwatch77 <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Kręcenie liczników itp
    Date: Mon, 7 Mar 2011 03:10:21 -0800 (PST)

    cinews:il0p9b$6qf$1@speranza.aioe.org...

    > Jak b dziesz sprzedawa to dawaj cynk. Taniej by Ci wysz o wypo yczanie
    > motura od kumpla za falche. Szkoda inwestowa kilkadziesi t tys zl w moto.
    > Jak si je dzi raz w tygodniu po bu ki do sklepu, to nawiniesz wi cej ni
    > opisywane przez Ciebie przebiegi. Po prostu masz za du o pieni dzy. Twoj
    > przygod z motocyklizmem mo na nazwa jako baaardzo przelotn :-) Ale s
    > ludzie, kt rzy lubi mie . Znam faceta kt y ma w domu now wuesk - nigdy
    > nie je d on , stoi w kuchni ju 20 albo 30 lat. Po prostu lubi mie . Mo e
    > postaw fazerka w kuchni. Spodoba Ci si :-)

> [...]

    Proponuje przestac uwazac motocykl za przedmiot kultu a zaczac
    traktowac jak srodek transportu.
    Czy jak ktos robi 2 albo 3 tys km w lato to nie moze sobie kupic
    motocykla bo go sprofanuje, czy co? Ma chlopak jezdzic po 5 godzin
    dziennie przez 10 lat zeby sie motocyklista nazywac? A czy do sikania
    mozna zsiadać z motocykla czy trzeba w biegu?