  • Data: 2015-03-30 22:14:33
    Temat: Re: Kretynizmy... (było DPF)
    Od: Marvin <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-03-29 o 16:54, Marek pisze:
    > jednego
    > tym,
    >
    > Patrz Roman, a miałem Cię za inteligentnego gościa :). W życiu bym nie
    > podejrzewał, że przekładanie biegów to takie fascynujące i przyjemne. A
    > ofpalanie z korby też praktykujesz? Myślę, że korzystanie z niej też
    > może dać jakąś przyjemność, mam chyba jeszcze taką od Robura i drugą
    > (krótszą) od starego diesla z Andorii od motopompy, mogę Ci dać jak nie
    > masz:-).

    Pewnie też nie ma pralki automatycznej i pierze gacie w ręku. Bo
    przecież automat to dyshonor :)
    Tak samo nie korzysta ze zmywarki, bo po co kupować automat, jak
    zmywakiem da się wyszorować....

    W domu też nie ma pewnie sterownika CO, bo przecież to takie pedalskie
    aby mieć temperaturę wody ustawioną przez automat.

    itd.

    M.