  • Data: 2015-04-01 16:51:05
    Temat: Re: Kretynizmy... (było DPF)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-03-30 00:09, Marek wrote:

    > Tak, tyko nie znam osobiście ani jednej osoby, która jeździła automatem
    > a później wolała jednak manuala. Być może to dlatego, że nie obcuję z
    > dziwakani.

    Od razu dziwakami. Ja jeżdziłem służbowymi automatami i prywatnym
    manualem. I osobiście wole manual. Może gdybym zaczął od automatów, to
    do manuala pewnie nie chciałbym wracać, ale jakoś mi zmiana biegów
    weszła w nawyk i zupełnie mi to nie przeszkadza (nawet w korkach), a
    mimo wszystko fajnie zredukować i wyciąć do przodu. W automacie można
    zrobić kickdown, ale jakoś nie ta sama frajda. Może i dziecinny jestem,
    ale jak ktoś lubi prowadzić to IMHO manual fajniejszy. Jak ktoś chce się
    przemieszczać z A do B, to z pewnością automat będzie dla niego
    przyjemniejszy. Ot i cała filozofia.

    Shrek.