    From: Cavallino <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Kto dostarczy sygnał 4k z mundialu?
    Date: Thu, 14 Jun 2018 17:59:27 +0200

    W dniu 14-06-2018 o 12:13, ń pisze:
    > Ponoć TVP dostarczy sygnał 4k z mistrzostwa świata.
    > Lecą jakieś reklamy m.in. coś tam plus.
    > Nie mam kablówki (ale jest w budynku m.in. upc i oranżada), lecz naziemną +
    Hotbirda + internet (wszystko do skrzynki w przedpokoju, co jak się okazuje zaczyna
    ograniczać).
    > Czy jest szansa na sygnał TVP1/TVP2 TVP Sport 4k inny, niż z kablówki?
    > Z satelity raczej nie puszczą, bo wymagałoby to zajęcia szerszego pasma.
    > A może puszczą NC+ 4k z satelity, wiecie coś?

    Właśnie z satelity masz 4k.
    Ale musisz sobie kupić nc+.

    > Słyszałem, że Turcy na swoim państwowym kanale puszczą darmowe 4k z tureckiego
    satelity, ale to trzeba by osobną antenę stawiać (język komentarza nieważny, i tak
    nie da się słuchać Szpakowskiego, wolę dowolnego "kończ Pan Panie Turka").
    > Internet to pytanie czy nie zablokują się serwery.
    > Kolejny kłopot to rozprowadzenie sygnału po mieszkaniu, położone są koncentryk i
    skrętka (kto kilka lat temu myślał o kładzeniu HDMI lub włókna w podłodze?).
    > Może da się kablówkę wziąć tylko na jeden miesiąc

    Mało która kablówka ma 4k.