  • 41. Data: 2011-10-17 09:02:11
    Temat: Re: Ktora siec co ma unikalnego
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Piotr Karocki <p...@i...org> writes:

    > "starosc" uslugi widac w tym, ze dzieli na pojedyncze SMSy (po 170
    > znakow), dopuszcza tylko dwa kolejne;

    Czekaj, bo nie pamiętam - co to znaczy 'dwa kolejne'?

    MJ

  • 42. Data: 2011-10-17 09:07:45
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia 16 Oct 2011 09:48:05 GMT, Piotr Karocki napisał(a):

    > nie bylo, moze kiedys bedzie. Przez 15 lat nic sie nie zmienilo.
    > "starosc" uslugi widac w tym, ze dzieli na pojedyncze SMSy (po 170
    > znakow), dopuszcza tylko dwa kolejne; email HTMLowy dochodzi nazwijmy to 'w
    > trybie dump' (albo view source), ale dziala.

    Ale jesteś świadomy, że maksymalna długość jedngo SMS to 160 znaków (lub 70
    znaków w trybie unicode)?
    Do dnia dzisiejszego włącznie. I paru następnych, bo wprowadzanie nowych
    standardów nie odbywa się z dnia na dzień.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "HTC HD Mini to chyba pierwszy HTC z microUSB" - Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 43. Data: 2011-10-17 12:10:51
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Wemif napisał:

    > Nie. Dostajesz smsa od kogos na komorke, a jego kopie dostajesz mailem.

    Aha. To ja bym to nazwał "CC albo kopia SMS na e-mail". "Wiadomość sms
    na e-mail" to jak dla mnie oznacza bramkę sms->e-mail, a tego akurat
    Play chyba nie ma.

    Przemek

  • 44. Data: 2011-10-17 13:08:44
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 2011-10-15 13:43, Piotr Karocki pisze:

    > Ostrzezenia:
    > Polaczenia glosowe UMTS w Orange nie dzialaja

    ? Patrz pan, a moja karta SIM w Orange o tym nie wie, non-stop korzystam
    w mieście z zasięgu UMTS i jakoś mogę rozmawiać.

    > MMS "rzadko dochodzae" w Orange

    Też nie mam z tym problemów. Zdarzyło mi się ze dwa razy, że dostałem
    SMSa z informacją o nowym MMSie na orange.pl, ale po kilkunastu minutach
    doczołgał się także ten MMS.

    Jeśli każdy indywidualny problem w każdej sieci będziesz dopisywał do
    FAQ, to wkrótce okaże się, że w żadnej sieci kompletnie nic nie działa ;-)

    Marek

  • 45. Data: 2011-10-17 20:57:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 17 Oct 2011 08:53:41 GMT, Piotr Karocki napisał(a):
    > Naprawde? Bramke email->SMS mieli wszyscy?
    > Bramke WWW->SMS owszem.
    > Era kazala sie logowac, Orange doklejal reklamowki, Plus dawal czysty tekst.

    Tak mi cos chodzi po glowie ze wszyscy mieli czysto.
    Ale potem sie zrobilo jak piszesz.

    >Zalezy jakie przekierowanie - SMS na email akurat wlasnie ktos ma.

    Kto ma ?

    Ale ja o takim na inny telefon. Polaczenia glosowe mozna, a sms nie.

    P.S. z prepaida w orange da sie wyslac fax, a abo w Erze nie.
    Ale to wiedza sprzed lat, moze sie zmienilo.

    J.

  • 46. Data: 2011-10-18 09:27:37
    Od: Piotr Karocki <p...@i...org>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:
    > Czekaj, bo nie pamiętam - co to znaczy 'dwa kolejne'?
    Dwa oddzielne SMSy, (1/2) i (2/2), po te 160 czy 170 znakow (minus naglowek
    - ze z bramki).

  • 47. Data: 2011-10-18 09:28:29
    Od: Piotr Karocki <p...@i...org>

    MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska> wrote:
    > ? Patrz pan, a moja karta SIM w Orange o tym nie wie, non-stop

    > Jesli każdy indywidualny problem w każdej sieci będziesz dopisywał do
    A czemu nie zaprotestowales wtedy, gdy sie pojawil post ze nie dziala? :)

  • 48. Data: 2011-10-18 09:42:27
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    J.F. nabazgrał(a):

    > Tak mi cos chodzi po glowie ze wszyscy mieli czysto.
    > Ale potem sie zrobilo jak piszesz.

    Mieli czyste ale ludzie tyle nie żyją żeby pamiętać :)

  • 49. Data: 2011-10-18 10:19:59
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 18.10.2011 11:28, Piotr Karocki pisze:

    > A czemu nie zaprotestowales wtedy, gdy sie pojawil post ze nie dziala? :)

    Bo potraktowałem tamte posty jako żart. Nie sądziłem, że weźmiesz to na
    poważnie. W każdej sieci zdarzają się jakieś awarie, wiele osób jakiejś
    doświadcza. Dziwne, żeby własne złe doświadczenia ekstrapolować na całą
    sieć.

    Marek

  • 50. Data: 2011-10-18 21:56:12
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > A co ma promocja do tego? Chodzi o mozliwosci techniczne...
    >
    > Powiedzmy, bramka taka, ze jak wyslesz email na +...@t...plusgsm.pl
    > to ten email przychodzi jako SMS do numeru xxxxx. Bramka istnieje w Plusie
    > od samego poczatku, tj. od 1996 roku. W innych sieciach tego nie ma, nigdy
    > nie bylo, moze kiedys bedzie. Przez 15 lat nic sie nie zmienilo.
    > "starosc" uslugi widac w tym, ze dzieli na pojedyncze SMSy (po 170
    > znakow), dopuszcza tylko dwa kolejne; email HTMLowy dochodzi nazwijmy to 'w
    > trybie dump' (albo view source), ale dziala.

    Co ciekawe - mBank mobile jakoś dziwnie tą usługę odziedziczył, nie wiem
    jak inni działający na infrze Plusa.

    --
    Grzexs