  • 1. Data: 2016-12-19 12:30:09
    Temat: Które TU wychodzi Wam najtaniej za OC?
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Szczęka mi opadła (Proama), podwyżka z 569 zł na 1040 zł :-o
    Parę tel. do konkurencji i: Axa 1100 zł, Aviva 845 zł, Link 825 zł.
    Nadal drogo ( zniżki maksymalne, poj. 2,5 dm3, W-wa) .....
    Macie inne ciekawe propozycje TU?

  • 2. Data: 2016-12-19 14:28:18
    Temat: Re: Które TU wychodzi Wam najtaniej za OC?
    Od: Bolek <b...@l...com>

    W dniu 2016-12-19 o 12:30, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > Parę tel. do konkurencji i: Axa 1100 zł, Aviva 845 zł, Link 825 zł.
    > Nadal drogo ( zniżki maksymalne, poj. 2,5 dm3, W-wa) .....

    Mi najtaniej wyszło w BTA (TU z Łotwy).

    Bolek

  • 3. Data: 2016-12-19 20:00:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż n...@d...spamerow ...

> [...]
    > Parę tel. do konkurencji i: Axa 1100 zł, Aviva 845 zł, Link 825 zł.
    > Nadal drogo ( zniżki maksymalne, poj. 2,5 dm3, W-wa) .....

    Czyzbys nie czytał mojego watku o proamie - z 300 na 1300 i znizki 70%...

    Znalazłem w innym za 500.
    A gdzie? Co auto to inne TU.
    Zdaje sie ze ostatnio liberty. A inne auto w PZU.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

  • 4. Data: 2016-12-19 20:44:33
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 19-12-2016 o 12:30, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > Parę tel. do konkurencji i: Axa 1100 zł, Aviva 845 zł, Link 825 zł.
    > Nadal drogo ( zniżki maksymalne, poj. 2,5 dm3, W-wa) .....

    Mnie cały czas Warta a pakiecie dealerskim.
    A jakby auto było na mnie to Link4.

  • 5. Data: 2016-12-19 21:55:03
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Czy to to samo, co Aviva, czy co innego?

    -----

  • 6. Data: 2016-12-19 21:58:14
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Link, obydwa w dieslu: 1,9l 530 zł (rok temu 430 zł), 2,5l 830 zł (rok temu inne TU
    530 zł), no do jasnej ciasnej płacimy od centymetra jak za frajer?

    -----

  • 7. Data: 2016-12-19 22:44:20
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 19 Dec 2016 12:30:09 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

> [...]
    > Parę tel. do konkurencji i: Axa 1100 zł, Aviva 845 zł, Link 825 zł.
    > Nadal drogo ( zniżki maksymalne, poj. 2,5 dm3, W-wa) .....

    Zadzwoń do jakiegoś multiagenta, a się może okazać że kupisz w jednej z
    tych które sam już sprawdziłeś np. za 700zł :)

  • 8. Data: 2016-12-20 06:01:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż n...@d...spamerow ...

    > Czy to to samo, co Aviva, czy co innego?

    A szczerze to nie mam pojecia.
    Kiedys to na pewno były oddzielne firmy.
    A co - mowisz ze sie polaczyły?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

  • 9. Data: 2016-12-20 08:35:07
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 19-12-2016 o 21:55, ąćęłńóśźż pisze:
    > Czy to to samo, co Aviva, czy co innego?

    To już Axa, a nie Aviva.

  • 10. Data: 2016-12-20 08:56:01
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 19 Dec 2016 12:30:09 +0100
    ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> wrote:

    > Macie inne ciekawe propozycje TU?

    Pytanie z tak zawanej dupy ;)

    Jest za dużo zmiennych aby określić że akurat to TU będzie najtańsze.
    Mało tego wiele z tych TU ma spore zniżki na ubezpieczenie jeśłi ubezpieczysz chatę.
    Mi w Avivie pakiet wyliczyli na niecałe 2100, cena tego samego pakietu razem +
    ubezpieczenie mieszkania wyszła 1800 :)

    Najlepiej jak już radzono znaleźć dobrego brokera niech się pomartwi i pokombinuje.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń