  • 51. Data: 2011-11-01 01:12:50
    Temat: Re: Ktoś chce poskakać?
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    DoQ wrote:

    > ZTCW kilka+ lat temu wprowadzili im jakąś punktację do premii za
    > wystawione mandaty, może dlatego? Nie sądzę żeby przeciętny policjant
    > przejmował się specjalnie budżetem :)

    On moze nie, ale jego przelozeni tak, bo sami dostali instrukcje od
    swoich przelozonych...

    A dawno byl artykul o tym, jak policjant (w Poznaniu zdaje sie)
    wystawil sam sobie mandat, bo brakowalo mu do dziennej normy?

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 52. Data: 2011-11-01 01:16:43
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-11-2011 01:12, Rafał Grzelak pisze:

    > A dawno byl artykul o tym, jak policjant (w Poznaniu zdaje sie)
    > wystawil sam sobie mandat, bo brakowalo mu do dziennej normy?

    O tym nie słyszałem.. generalnie punktowanie za mandaty to poroniony
    pomysł :/

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 53. Data: 2011-11-01 01:18:45
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-11-2011 01:02, venioo pisze:
    > To k..a jedna! Od dawna podejrzewalem, ze z nia jest cos nie tak!

    http://www.youtube.com/watch?v=F9_o1zb8Jzo tu też zawiniła, gdzież by
    tam prędkość - przecież było szeroko na 3 pasy, miejscowi jeżdżą tędy
    150 bo da się.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 54. Data: 2011-11-01 01:49:10
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Tak się zastanawiam od jakiegoś czasu, dlaczego nie stosują już pouczeń?

    Ja dostałem pouczenie za chyba +40 w zabudowanym. ;)

  • 55. Data: 2011-11-01 02:21:20
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 01.11.2011 DoQ <p...@g...com> napisał/a:

    > http://www.youtube.com/watch?v=F9_o1zb8Jzo tu też zawiniła, gdzież by
    > tam prędkość - przecież było szeroko na 3 pasy, miejscowi jeżdżą tędy
    > 150 bo da się.

    Dobre, bardzo dobre. Tylko co ma prędkość do psychola za kółkiem, który
    zjeżdża za szybko z pustego pasa hgw gdzie i po co. Czy Ty naprawdę
    uważasz że skoro zdarzają się takie jełopy to wszyscy muszą być jebani
    w imię powszechnej ułudy bezpieczeństwa. Czy dla takiego kierowcy
    jakikolwiek znak, czy sytuacja na drodze ma znaczenie? Ten nie nadaje
    się do prowadzenia taczek. Czy wszyscy muszą za niego cierpieć? Ot
    socjalizm. Pewnie pisał sms'a i prawie przegapił swój zjazd, ale prawie
    dał radę ;) Bo przecież każdy może jeździć i to nie wina potwornej
    głupoty tylko prędkości. Ech, słabo mi.

    Kilka dni temu widziałem jak "laska" wjechała w wielkiego białego
    dostawczaka na TT, bo niefrasobliwie zmieniała pas, było wolno,
    w korku, maks 30kmph. Gadała przez telefon. No nie wiem czy w czasie
    ale na pewno tuż po. Myślisz że gdyby jechała wolniej? Czyli ile?

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 56. Data: 2011-11-01 07:48:40
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-10-31 23:57, to wrote:
    > begin DoQ

    > Tyle, że progów nie da się wygodnie przejechać z żadną sensowną
    > prędkością.

    Da się. To znaczy niektóre, z głową robione. Przy 30km/h prawie ich nie
    czuć, przy 50 będzie jak na tym filmie:P Na Chomiczówce w DC, jakby ktoś
    pytał.

    Shrek.

  • 57. Data: 2011-11-01 08:09:31
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-10-31 21:52, DoQ pisze:
    > Z powodu polskiej mentalności, nie patrzenia na znaki pionowe, poziome,
    > w lusterka itp itd. Ogólnie rzecz biorąc - mania wszystkiego w dupsku.

    Polska mentalność z palca się nie wyssała. Jak przejedziesz 10 tys. km
    i spotkasz 100 tzw. "czterdziestek" w szczerym polu to 101., która
    ma sens możesz nie zauważyć. Większym niż kierowcy problemem, są ludzie,
    którzy za to oznakowanie odpowiadają i osoby, które to egzekwują.
    Kierowcy bardzo szybko by się dostosowali.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana WY**00E :)

  • 58. Data: 2011-11-01 08:50:16
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won>

    On 2011-11-01 00:28, DoQ wrote:

    > 60 OK, ale 80 w nocy a tym bardziej w deszczu to dla niektórych za dużo
    > w takich warunkach, uwierz ;)

    Jest pewba zasadnicza różnica między prędkością maksymalną
    dopuszczanlną, a nakazem jazdy 60/80 ;-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 59. Data: 2011-11-01 09:17:45
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-10-31 23:50:11 +0000, Rafał Grzelak <s...@s...com> said:

    > Chyba nie zdajesz sobie sprawy jak trzeba zapierdalac, zeby zgubic
    > takie goniace drzewo... :>

    A tu jeszcze może być zdradziecki znak: 40!
    I co tu, szanowny panie, robić, gdy z turbo idzie siwy dym?

    --
    Bydlę

  • 60. Data: 2011-11-01 09:21:12
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-31 23:59, DoQ pisze:

    > Taka jest cena braku zdrowego rozsądku przez dużą część kierujących,
    > ponosimy ją wszyscy.

    To prawda, ale z kolei nie jest prawdą, że progów nie da się przejechać
    z żadną sensowną prędkością - skoro znak 30 i próg przystosowany
    do 30km/h to w czym problem?