  • 31. Data: 2016-04-29 20:33:26
    Temat: Re: Ku potomności lcd 2,4cala z mcu friend jest na...
    Od: "Bo(o)t manager" <b...@W...wp.pl>

    On Tue, 26 Apr 2016 20:14:12 +0200, ww napisał/a:

    [ciach]
    > A czemu na SPI by miało działać łatwiej ? To tylko interfejs

    Na pewno szybciej niż teraz bez FSMC, a i lepiej pewnie opisane np. od
    Raspberry Pi.

    Bo(o)t manager

  • 32. Data: 2016-05-04 10:04:14
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2016-04-26 o 19:28, Bo(o)t manager pisze:
    > Jako zewnętrzną pamięć,czy coś takiego, wszystko idzie sprzętowo,
    > sterowanie R/W i takimi tam.

    Jak patrzę na mnogość tych sterowników (każdy z innymi komendami) to mam
    duże wątpliwości czy to się da podpiąć pod jakiś standardowy interfejs.
    Ale może się da.

  • 33. Data: 2016-05-05 22:58:14
    Od: "Bo(o)t manager" <b...@W...wp.pl>

    On Wed, 04 May 2016 10:04:14 +0200, ww napisał/a:

    > Jak patrzę na mnogość tych sterowników (każdy z innymi komendami) to mam
    > duże wątpliwości czy to się da podpiąć pod jakiś standardowy interfejs.
    > Ale może się da.

    Właściwie już nie muszę stosować żadnych FSMC czy jak to tam
    zwali, wystarczyło... włączyć optymalizację w kompilatorze teraz mam 12
    Mhz napinie WR i ponad 80FPS. Ten rozdział walki zakończony. Teraz trzeba
    tylko powalczyć z synchronizacją. Problem jest z tym drugim wyświetlaczem
    (3,6 cala), ale mam nadzieję sobie poradzę.
    Podobno się jednak da podpiąć ten LCD pod w/w interfejs.

    Bo(o)t manager

  • 34. Data: 2016-05-19 14:48:19
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2016-04-04 o 08:29, ww pisze:
> [...]

    Kupiłem kolejny (2,8) i chyba szlag mnie trafi. Ten dotyk rezystancyjny
    jak pewnie wiadomo nie jest zbyt czuły, więc trzeba przycisnąć, no i
    skutkuje to powstaniem wielkiej plamy. Wyświetlacz osadzony jest na
    czymś w rodzaju gąbki przez co wygina się na wszystkie strony. Jednak
    nawet podłożenie go czymś sztywnym dużo nie pomaga. Co za chińskie
    gówno...

  • 35. Data: 2016-05-19 18:43:37
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    ww <w...@o...pl> wrote:

> [...]
    > czymś w rodzaju gąbki przez co wygina się na wszystkie strony. Jednak
    > nawet podłożenie go czymś sztywnym dużo nie pomaga. Co za chińskie

    A nie masz problemu przypadkiem z kalibracją "pressure" touchscreena?

  • 36. Data: 2016-05-20 08:02:01
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2016-05-19 o 18:43, Pszemol pisze:

    > A nie masz problemu przypadkiem z kalibracją "pressure" touchscreena?

    To są zwykłe dwa rezystory analogowe więc kalibrację mogę zrobić
    najwyżej po swojej stronie. I nie ma opcji żeby to działało na dotyk
    jak w telefonach.

  • 37. Data: 2016-05-20 11:47:48
    Od: MiSter <U...@w...pl>

    > To są zwykłe dwa rezystory analogowe więc kalibrację mogę zrobić
    > najwyżej po swojej stronie. I nie ma opcji żeby to działało na dotyk
    > jak w telefonach.

    To jest panel rezystancyjny i czułość "pressure" można ustawić w pewnym
    zakresie, ale taki panel nigdy nie będzie tak czuły jak pojemnościowy z
    telefonu.

    MiSter

  • 38. Data: 2016-05-20 13:38:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "MiSter" <U...@w...pl> wrote in message

    > To jest panel rezystancyjny i czułość "pressure" można ustawić w pewnym
    > zakresie, ale taki panel nigdy nie będzie tak czuły jak pojemnościowy z
    > telefonu.

    Zgadzam się.
    Mało tego, jak na tak małym panelu próbować będziemy dotyk
    opuszką palca to chyba efekty będą dużo gorsze niż rysikiem?

  • 39. Data: 2016-05-23 13:17:49
    Od: ww <w...@o...pl>

    > A nie masz problemu przypadkiem z kalibracją "pressure" touchscreena?

    Jakoś to tak krzywo było sklejone więc zacząłem wyrównywać i się
    kompletnie rozpadło. No co za chiński szajs. Posklejam to jakoś
    porządniej a potem pewnie wyrzuce bo chiński szajs zawsze będzie
    chińskim szajsem. Nie wiem po co oni takie gówno produkują.

  • 40. Data: 2016-05-23 20:31:24
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    ww pisze:

> [...]
    > porządniej a potem pewnie wyrzuce bo chiński szajs zawsze będzie
    > chińskim szajsem. Nie wiem po co oni takie gówno produkują.

    Bo ktoś to kupuje. Kupiłem 2 szt 2.4 calowe z tej samej aukcji, dostałem
    z różnymi kontrolerami LCD i nadrukami na dotyku (jeden z ikonkami na
    dole drugi bez).

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html