eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle(Kupie) Supersporta dobrze by bylo gdyby z Warszawy ale nie koniecznie › Re: (Kupie) Supersporta dobrze by bylo gdyby z Warszawy ale nie koniecznie
    From: "James" <n...@d...for.spam>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: (Kupie) Supersporta dobrze by bylo gdyby z Warszawy ale nie koniecznie
    Date: Mon, 13 Oct 2014 01:53:54 +0200

    "nini" wrote...
    Moje poszukiwania ograniczaja sie tylko do sportowego motocykla.
    Pojemnosc 650 do 1 litra. Chcialabym sie zamknac w budzecie 25-max.30
    tysiecy. I tez chcialabym uniknac rocznikow 2009 w dol.
    *
    Mogę zaproponować mój motocykl, który troszkę niestety nie pasuje do Twoich
    oczekiwań, ale...
    Honda CBR600F4i rok 2006, przebieg 1km. Motocykl nowy, nigdy nie jeździł.
    Niestety zdrowie mi już nie pozwoli na jazdę. Lokalizacja 6km od Warszawy.

    --
    Pozdrawiam,
    James