    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kupilibyście toyotę z przebiegiem 250 tyś km?
    Date: Thu, 5 Nov 2015 07:09:06 -0600
    <n1csag$q78$1@node1.news.atman.pl> <n1cslo$f55$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <n1ct3c$6ke$1@dont-email.me> <n1ctlf$ref$1@node1.news.atman.pl>
    <n1ctkb$8g6$1@dont-email.me> <n1cu1c$rr0$1@node1.news.atman.pl>
    <n1cu6h$ah5$1@dont-email.me> <n1cucc$rv8$2@node1.news.atman.pl>
    <n1cuga$blq$1@dont-email.me> <n1cuq8$rv8$4@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <n1evda$uik$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <n1f9q2$adr$1@node1.news.atman.pl>

    "Chris" <a...@g...pl> wrote in message
    news:n1f9q2$adr$1@node1.news.atman.pl...

    > Przegląd 100tyś, w rok przejechane 50tyś, kupuję licznik ze stanem 110tys
    > i jestem 40tyś do przodu a wszystko jest legalne :)

    - ile taki licznik, z konkretnym stanem, kosztuje?
    - ile kosztuje przełożenie go do Twojego auta?
    - o ile zmienia cenę sprzedaży auta między 110 a 150k km na liczniku?

    Obawiam się, że nie opłaca się skórka za wyprawkę.
    Co innego gdy możesz cofnąć licznik podłączając wtyczkę,
    co innego gdy musisz rozkręcić pół deski rozdzielczej,
    wybrać zegary, potem jeszcze resetować ostrzeżenia
    o poduszkach powietrznych i borykać się z ewentualnymi
    problemami bo coś po drodze uszkodziłeś i teraz nie działa.
    Czas to pieniądz - handlarz jak najmniej czasu chce na
    przygotowanie auta do sprzedaży poświęcić.