    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kupilibyście toyotę z przebiegiem 250 tyś km?
    Date: Thu, 5 Nov 2015 07:16:46 -0600

    news:563b54b6$0$640$65785112@news.neostrada.pl...

    > A uwierzysz, ze jeszcze niedawno po tej stronie Atlantyku
    > tenze passat mial np 75KM ?
    > Owszem, byl lzejszy.

    Słabo to widzę :-)

    > predkoscia 55mph.
    > Do tego i 75KM wystarczy :-)

    Ciągle mówisz o prędkości - prędkość nie jest problemem,
    problemem jest dynamika lub jej brak. A tej w Camry jest
    wystarczająco dużo przy 130 koniach.
    Mam też dwudrzwiową Hondę Accord z silnikiem 160 koni
    i jest bardzo szwarna. Moze nie tak bardzo jak ta Acura TL-S :-)

    > Strasznie istotna na tych 4-ro pasowych autostradach :-)
    > Ale owszem - u nas istotna. Z braku, a nie przepraszam - juz tylko z
    > niedoboru autostrad.

    Nie, w USA też istotna.
    Pożyłbyś tutaj to wiedziałbyś jak Ci ludzie jeźdzą bez polotu i bez ikry.

    Raczej nie jest dziwne :-)