  • 1. Data: 2012-12-21 10:01:36
    Temat: LPG - odcięcie przy hamowaniu
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    Witam

    Gdy hamuję przy początkowo dużych obrotach, w pewnym momencie, widoczne jest odcięcie
    LPG, bo obroty spadają bardzo gwałtownie - na tyle gwałtownie że bardzo często
    (szczególnie zimny) silnik gaśnie. Można to jakoś wyregulować?

    AdamK

  • 2. Data: 2012-12-21 10:10:47
    Temat: Re: LPG - odcięcie przy hamowaniu
    Od: Kapibara <b...@t...pl>

    Dnia Fri, 21 Dec 2012 01:01:36 -0800 (PST), Adam Klobukowski napisał(a):

> [...]
    często (szczególnie zimny) silnik gaśnie. Można to jakoś wyregulować?

    Parownik do regeneracji/wymiany.

  • 3. Data: 2012-12-21 10:39:22
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    On Friday, 21 December 2012 10:10:47 UTC+1, Kapibara wrote:

    odcięcie LPG, bo obroty spadają bardzo gwałtownie - na tyle gwałtownie że bardzo
    często (szczególnie zimny) silnik gaśnie. Można to jakoś wyregulować?

    > Parownik do regeneracji/wymiany.

    To jeszcze pytanie: można jeszcze trochę z tym jeździć (ok 250KM muszę zrobić) czy
    nie?

    AdamK

  • 4. Data: 2012-12-21 15:24:14
    Od: Kazimierz Uromski <i...@z...kom>

    W dniu 2012-12-21 10:39, Adam Klobukowski pisze:

> [...]
    >
    > To jeszcze pytanie: można jeszcze trochę z tym jeździć (ok 250KM muszę zrobić) czy

    Najpierw zostaniesz mistrzem hamowania silnikiem, a potem operowania
    trzema pedałami dwoma stopami. Innymi słowy - zacznie gasnąć zawsze przy
    wolnych obrotach. Ale 250km* raczej przeżyje.

    *-przyjąłem kilometry, nie jak napisałeś konie mechaniczne.

  • 5. Data: 2012-12-21 20:14:47
    Od: Mateusz Bogusz <k...@o...pl>

    > To jeszcze pytanie: można jeszcze trochę z tym jeździć (ok 250KM muszę zrobić) czy
    nie?

    Miałem taki sam, powoli nasilający się objaw. Parownik miał już twarde
    (stare/zużyte) membrany. 250km przejedziesz, kwestia ile razy po drodze
    na skrzyżowaniu zgaśnie i po ilu razach skoczy Ci ciśnienie na resztę
    trasy ;-)

    Staraj się spokojnie jechać, żebyś gwałtownie nie musiał zwalniać. I tyle.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 6. Data: 2012-12-22 10:53:39
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Adam Klobukowski" <a...@g...com> napisał w
    wiadomości news:e44dd0cb-9f0a-4a1c-b756-3fc656c9594d@googlegrou
    ps.com...
> [...]
    >jest odcięcie LPG, bo obroty >spadają bardzo gwałtownie - na tyle
    >gwałtownie że bardzo często (szczególnie zimny) silnik gaśnie. Można to

    Odkręć śrubkę od wzbogacenia minimum, ona puszcza gaz poza membranami.