  • 51. Data: 2017-02-03 18:25:23
    Temat: Re: LPG szarpie na ciepłym
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-02-02 o 19:49, Lewis pisze:

    > W warsztatach to akurat jest proste, partacz robi "wszystko" a raczej
    > bierze się za wszystko i niczego nie zrobi jak należy - a bierze się
    > za wszystko bo ma mało roboty i zdechłby z głodu.
    >
    > Ktoś kto jest w czymś dobry robi tylko to bo na nic innego nie ma
    > czasu. Nie musi wtedy dbać o żadną reklamę, ludzie sami go reklamują.

    Nie prawda, to tylko zaklinanie rzeczywistości że jak dobrze to musi być
    drogo. Byłem niedawno z zapieczona świecą żarową w serwisie Boscha. Nie
    powiedzieli konkretnie ale zastrzegli że cena usługi może wynieść i
    8000zł. Zajrzałem do konkurencji - niewielki warsztat, tu także nie
    podano konkretnych kosztów ale dostałem zapewnienie że gdyby coś nie
    poszło i potrzebny był demontaż głowicy to cena nie przekroczy 3tysiaków.

  • 52. Data: 2017-02-03 18:28:35
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-02-02 o 19:34, Tomasz Pyra pisze:

    > Błąd to pewnie nie - im mniej ma do powiedzenia gazownik, tym lepiej :)

    Też wychodzę z takiego założenia. Mechanicy są różni, i im mają mniejszą
    możliwość ingerencji w określone przez producenta schematy, tym lepiej..

    > Trudno powiedzieć co osiągnąłeś obecnie.
    > Jaka jest jakość tego wszystkiego i jak to tam działa.
    >
    > Czasami oglądam jakąś instalację gazową i z moich obserwacji wynika że te
    > dzielą się na ogarnięte własnoręcznie przez właścicieli i pozostałe które
    > są tragiczne :)

    Jeżeli już pali więcej niż na benzynie to jest to praktycznie
    niezauważalne. Także wydaje się że nie stracił na mocy. Nie znaczy to
    oczywiście że tak wygląda stan faktyczny, bo tym autem jeżdżę głównie po
    bezdrożach i tym samym trudno coś precyzyjnie wyliczyć. Instalacja nie
    usunęła poszarpywania, ale to już nie wina jazdy na gazie, podsumowując
    - osiągnąłem to co chciałem, czyli kłopotów żadnych nie generuje a jazda
    znacząco tańsza.

  • 53. Data: 2017-02-04 08:07:43
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-02-03 o 18:25, Trybun pisze:

> [...]
    > podano konkretnych kosztów ale dostałem zapewnienie że gdyby coś nie
    > poszło i potrzebny był demontaż głowicy to cena nie przekroczy 3tysiaków.

    Ok 8 kzł to przesada ale jakby się okazało że poza zdjeciem głowicy są
    jeszcze problemy np z wyjęciem wtrysków to nie wiem czy taka przesada.

    Owszem to że jest drogo nie jest wyznacznikiem, że jest dobrze ale tanio
    nie będzie dobrze na pewno. Jeszcze raz podkreślę ktoś kto robi dobrze
    nie będzie robił tanio bo to nie ma dla niego najmniejszego sensu. Ktoś
    kto nie ma roboty będzie przyciągać cenami, a skoro nie ma roboty to
    znaczy że coś z jego usługami jest nie do końca OK.

    Lewis

  • 54. Data: 2017-02-04 13:00:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Lewis "lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl ...

    > Ok 8 kzł to przesada ale jakby się okazało że poza zdjeciem głowicy są
    > jeszcze problemy np z wyjęciem wtrysków to nie wiem czy taka przesada.

    To nadal byłaby przesada.
    I mowie to z pozycji uzytkownika najdrozszego warsztatu nieautoryzowanego w
    miescie :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona

  • 55. Data: 2017-02-04 13:31:39
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-02-04 o 13:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Lewis "lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl ...

    > To nadal byłaby przesada.
    > I mowie to z pozycji uzytkownika najdrozszego warsztatu nieautoryzowanego w
    > miescie :)

    jak się okaże że trzeba ze 2 wymienić to może ni być taka przesada ;)

    Lewis

  • 56. Data: 2017-02-04 16:41:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Lewis "lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl ...

    > jak się okaże że trzeba ze 2 wymienić to może ni być taka przesada ;)

    8kpln?
    To zazdroszcze ci klinetów płacących takie stawki...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,

  • 57. Data: 2017-02-22 19:59:42
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Zapewne źle odczytał - szanse, że długoterminowa będzie 0,0 to jakbyś
    > podrzucił monetę i stanęła na kancie. Szanse, że obie będą 0,0 to jakby
    > zaczeła lewitować, a że będą 0,0 i stały, to jakby zaczęła wykonywać
    > akrobacje;)

    No i informuje jak wyszło. Mechanik (nie gazownik) podłączył swój
    komputer do OBDII i u niego było widać, że obie korekty pracują.
    Dodatkowo sczytał że "w cholerę" błędów wypadania zapłonów na 1 i 2
    cylindrze. Dopytał się czy tak jest zaraz po uruchomieniu, czy tylko na
    rozgrzanym. Powiedziałem że tylko na rozgrzanym na gazie to się objawia.
    Polecił wymianę obu cewek, wymieniłem i chodzi jak ta lala :-) Jak znowu
    zacznie, to pewnie wymienię do kompletu pozostałe dwie.

    Ja mam jedno tylko pytanie. Skoro sypało błędami o wypadaniu zapłonów i
    na kompie to sczytał, to dlaczego nie zaświecił się chociaż check engine?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 58. Data: 2017-02-22 20:29:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.02.2017 o 19:59, Mateusz Bogusz pisze:

    > Ja mam jedno tylko pytanie. Skoro sypało błędami o wypadaniu zapłonów i
    > na kompie to sczytał, to dlaczego nie zaświecił się chociaż check engine?

    Może ileś tam wypadania toleruje - że niby losowo ma coś prawo wypadać
    od czasu do czasu.

    Shrek