    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Lalunia - part II
    Date: Mon, 27 Jan 2014 10:24:12 +0000 (UTC)

    On 2014-01-27, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > To ja jednak wole motocykle z paskiem

    Tez kiedys lancuch dla mnie to byla jakas pomylka. Odkad mam olejarke to
    po nie wiem co to naped, ostatniego nawet nie naciagnalem ani razu,
    pewnego dnia przednia zebatka sie skonczyla, zalozylem nowy i zapomnialem
    znowu, ze jest cos takiego.

    Jakie sily potrafi przenosic pasek? Sa jakies ograniczenia lub powody
    dla ktorych nie jest uzywany w sporcie?

    --
    Artur
    ZZR 1200