  • 21. Data: 2014-01-27 11:59:17
    Temat: Re: Lalunia - part II
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-01-27 11:46, AZ pisze:

    > Ano wlasnie. Trza zdejmowac wahacz a i czesto sporty maja wymyslne wahacze
    > przez ktory jest prowadzony lancuch wiec pasek tu odpada.
    >
    > A drogosc zebatek z czego tu wynika?

    z technologii

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 22. Data: 2014-01-27 11:59:55
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-01-27 11:49, Grzegorz Rogala pisze:

    > Nie wiem, nie mialem, ale widzialem na wlasne oczy jak Jimmie'mu peka
    > pasek w HD. Zerwanego lancucha odpukac nigdy nie widzialem a zajezdzilem
    > kiedys lancuch w drz tak, ze nie bylo paru rolek tylko prety..

    no ja widzialem zerwane lancuchy. Nawet takie ktore robily przy tym
    dziury w bloku silnika. Pasek krzywdy nie zrobi.

  • 23. Data: 2014-01-27 12:08:10
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-27, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > z technologii

    No ale jaka jest ta technologia i czemu jest tak droga?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 24. Data: 2014-01-27 13:00:24
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-01-27 12:08, AZ pisze:

    > No ale jaka jest ta technologia i czemu jest tak droga?

    Ze wyciecie zebatki z blachyvlaserem trwa 2 minuty. Potem tokarka
    zautomatyzowana fazuje krawedzie zebow i gotowe. Golo pasowe robi sie z
    odlewu lub walka poprzez frezowanie zebow lub ich dlutowanie. Potem
    toczenie i osadzenie pierscienia lub pierscieni. Dlugo i drogo. Dlatego
    zebatka kosztuje 50 pln a kolo pasowe kilkaset euro.

  • 25. Data: 2014-01-27 13:10:47
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-27, Kuczu <q...@g...com> wrote:

> [...]
    > toczenie i osadzenie pierscienia lub pierscieni. Dlugo i drogo. Dlatego
    > zebatka kosztuje 50 pln a kolo pasowe kilkaset euro.

    No to bez porownania, no ale roznica taka, ze kolo pasowe to przezyje pewnie
    motocykl.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 26. Data: 2014-01-27 13:23:44
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-01-27 13:10, AZ pisze:

    > No to bez porownania, no ale roznica taka, ze kolo pasowe to przezyje pewnie
    > motocykl.

    no wlasnie nie

  • 27. Data: 2014-01-27 13:41:35
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-27, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > no wlasnie nie

    Zuzywa sie paska?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 28. Data: 2014-01-27 14:40:05
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2014-01-27 11:15, Leszek Karlik pisze:
    > się bardzo dobrze w połączeniu z pilarolem :-))
    Wypasiony olej stosujesz. Ja znowu używam do łańcucha piły Motula 10W40,
    bo mi zostało 3/4 litra ;-)
    Jacek

  • 29. Data: 2014-01-28 09:44:47
    Od: Viking <v...@n...pl>

    > Nie wiem, nie mialem, ale widzialem na wlasne oczy jak Jimmie'mu peka
    > pasek w HD. Zerwanego lancucha odpukac nigdy nie widzialem a zajezdzilem
    > kiedys lancuch w drz tak, ze nie bylo paru rolek tylko prety..

    o to juz drugi raz, ostatnio Jimmie'mu pekł na jesieni. No ale
    powiedzmy, ze go fantazja poniosła. Natomiast zerwane łańcuchy to dawno
    widziałem, w Mz ,u kumpla, i w Junaku,( bo koło było xle ustawione):)
    A tak to nie..

    --
    z Komsomolskim "Czuwaj" :)
    Tomek

  • 30. Data: 2014-01-28 09:52:04
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-28, Viking <v...@n...pl> wrote:

> [...]
    > powiedzmy, ze go fantazja poniosła. Natomiast zerwane łańcuchy to dawno
    > widziałem, w Mz ,u kumpla, i w Junaku,( bo koło było xle ustawione):)

    Mi sie kiedys w wuesce zerwal, taki kupowany z metra na skladnicy
    rolniczej ;-) Zanim zorientowalem sie co sie stalo to podjechal gosc
    na rowerze z lancuchem i pytaniem "twoj?", po chwili sie okazalo ze lancuch
    wyszedl dolem przez blok silnika.

    --
    Artur
    ZZR 1200