  • 41. Data: 2014-01-29 11:11:42
    Temat: Re: Lalunia - part II
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-29, Monster <a...@o...pl> wrote:

    > Chyba będzie się podpiąć pod temat z racji powrotu na łańcuch i pomacać
    > to twoje ustrojstwo:-)

    Ale to nic jest zadne zaawansowane urzadzenie. Zbiornik na plyn hamulcowy
    z jakiegos ciagnika (trza znalezc po prostu cos co ma sensowna pojemnosc
    i bedzie mozna gdzies upchac, elektrozawor do benzyny o taki:
    <http://media2mi.pl/p/2/347/139/photo-40d57fd1-a055-
    464e-bd45-fb63a2426a93-for_zoom.jpg>
    troche wezyka i koncowka Scottoiler Dual Injector i wszystko ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 42. Data: 2014-01-29 12:23:55
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2014-01-29 11:11, AZ pisze:

> [...]
    464e-bd45-fb63a2426a93-for_zoom.jpg>
    > troche wezyka i koncowka Scottoiler Dual Injector i wszystko ;-)
    Faktycznie proste:-)Ten elektrozawór upchnę sobie jeszcze do
    Dnieprasa,za często mi jakieś łajzy kręcą przy kraniku(ma odwrotne
    położenia,może chcą dobrze)

    --
    Tomek

    Ducati 900SS
    Dniepr z wozem
    BMW R1100S

  • 43. Data: 2014-01-29 22:06:07
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2014-01-29 09:55, Monster pisze:

    > Doktorski zmielił przekładnię w swojej BMW K1200,chyba po 20kkm,dłużej
    > ruskie wytrzymują:-)
    > Osobiście zgubiłem łańcuch w MZ,ale grzecznie wyszedł z obudową tylnej
    > zębatki.Bratu spadł w CZ i tak paskudnie się zablokował że trzeba było
    > rozkuwać w bodajże trzech miejscach,karter wytrzymał.

    Tak z ciekawostek dropsa , to właśnie o tym samym St mówimy ,co po tej
    mojej robocie kupił ode mnie Doktorski, zanim miał to BMW:)

    --
    z Komsomolskim "Czuwaj" :)
    Tomek

  • 44. Data: 2014-01-30 03:32:04
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 26.01.2014 johnny <j...@p...pl> napisał/a:
    <ciach>
    > Ruszam. Idzie po japońsku. Jakotako. Po paru kilometrach orientuję się,
    > że z tymi biegami coś nie tak. Przyzwyczajony do czoperka nie umiem
    > przywyknąć do tego, że "ścigi" słabo biorą od dołu. Bardzo mi brakowało
    > wskaźnika biegów. Nieraz się mocno zdziwiłem, że przy niewielkiej
    > redukcji prędkości czasami muszę zrzucić aż 2 biegi w dół. Przy
    > czoperkach nie do pomyślenia. Ja, który już urodziłem się zmęczony
    > nieustanne majchlowanie wajchą biegów męczy. Minus.

    Nie wiem co to za rupieć ale nie zmieniaj biegów, jeśli to nie konieczne.
    Konieczne jest gdy ogranicznik obrotów nie daje jechać szybciej, a Ty
    chcesz szybciej, wtedy i tylko wtedy zmieniaj bieg.

    > Sama jazda przyjemna. Motocykl ładnie składa się w zakrętach. Przy
    > prędkości 120km nieprzyjemnie dmucha. Oryginalna szyba to raczej owiewka
    > (no chyba że trzeba się połozyć na bak?) Zatem trzeba dokupić szybę
    > wyższą, turystyczną.

    Nie, nie, nie, nie zmieniaj szyby, oprzyj łokcie na kolanch, żeby było
    wygodnie trzymać maksymalnie odkręconą manetkę i jw.

    > Ale to wszystko pikuś. Wiecie co okazało się najgorsze? Lusterka! Otóż w
    > lewym ledwie widziałem co nieco z tyłu i to tylko w jakiejś 1/3
    > szkiełka. Prawe przesłaniała moja klata, a mówię wam - Arnim nie jestem.
    > Tak a propos - czy są jakieś takie szprytne przedłużki czy trzeba
    > odpalić spawarę i dosztikować z 5cm?

    Nie, stosuj się do porad jw. a zrozumiesz że problem z lusterkami sam sobie
    wymyśliłeś.

    > Kolejna sprawa - przy przyśpieszaniu ze zbyt wysokiego biegu szarpie
    > łańcuchem. Oczywiście gdy mam wbity słuszny bieg wszystko jest cacy.

    Dalej jw. To już nudne.

    > Pewnie muszę się przyzwyczaić do częstszego operancjowania dzwignią
    > zmiany biegów.

    Nie, jw.

    > No, ale wiem, że w tych motocyklach zmienia się co jakiś
    > czas napęd (łańcuch, zębatki). No i tu pytanie - czy jest z tym podobnie
    > jak np. z rozrządem w samochodzie, że po iluś tam kilometrach wymienia
    > sie rozrząd i basta, czy po prostu stwierdza się "organoleptycznie" że
    > łańcuch jest luźny i trzeba zmienić? Jeśli tak, to proszę mi wyjaśnić
    > kiedy łańcuch jest luźny a kiedy jest w porządku.

    Poczujesz, nie da się nie zauważyć.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 45. Data: 2014-01-30 14:28:34
    Od: "Mariusz Wozniak" <m...@x...org>

    Użytkownik "johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > A za manula, albo przynajmniej adres z którego mógłbym go ściągnąć byłbym
    > baaardzo wdzięczny. Mój moplik to Kawasaki ER6F z 2006r.

    http://www.xanth.eu.org/ER6F_instrukcja.pdf
    http://www.xanth.eu.org/ER6F_serwisowka.pdf

    X.
    Z750S

    PS. Żona posiada eERkę, bardzo sobie chwali ;)

  • 46. Data: 2014-02-06 11:27:53
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    AZ <a...@g...com> wrote:

    > A co robisz za sterownik?

    W sumie już zrobiłem. Jak wbijesz bieg, to dozuje zgodnie z ustawieniem,
    jak wbijesz luz, to nie dozuje wcale, a jak przełączysz przełącznik, to
    dozuje na maksa (np. na deszcz) - chyba że wbity jest luz (luz ma priorytet
    nad przełącznikiem). Zajmuję się elektroniką, więc nie było specjalnie
    trudno zrobić schemat i układ.

    http://motogof.tumblr.com/post/71359997547/

    Ale z tego co widzę (założyłem już dual injectora) średnica rurki jest
    tak mała, że pewnie sterownik będzie cały czas ustawiony na max...

    > Nie, to jakies bajki. Przeciez koncowka jest docisnieta do zebatki wiec jak
    > ma uciekac?

    W sumie zanim sie nie zetrze, to nie przylega równomiernie... ale jak nie
    kapie, to tym lepiej.

    > No ja akurat leje Hipola wlasnie 80W90.

    Nie jest za gęsty do tej średnicy rurki w dual injectorze?

    > Jest jeszcze jedna sprawa - w tej dyszy w srodku jest jakas gabeczka, u mnie
    > po 2 latach sie zapchala, ale wystarczylo ja przedmuchac kompresorem :-)

    Zapamiętam :) thx.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 47. Data: 2014-02-06 12:12:36
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-06, Adam Wysocki <g...@s...invalid> wrote:

    > http://motogof.tumblr.com/post/71359997547/
    >
    > Ale z tego co widzę (założyłem już dual injectora) średnica rurki jest
    > tak mała, że pewnie sterownik będzie cały czas ustawiony na max...

    No wlasnie o to chodzi, sterownik jest tutaj totalnie bez sensu bo nie da sie
    nim w zaden bardziej sterowalny sposob ustawiac dawki. Mialem ten kit z AVT
    o ktorym piszesz, do tego po 2 miesiacach uzywania rozkraczyl sie uzyty
    tam przekazniki (pewnie od drgan).

    > W sumie zanim sie nie zetrze, to nie przylega równomiernie... ale jak nie
    > kapie, to tym lepiej.

    Olej to nie woda, ma sporo wieksza lepkosc.

    > Nie jest za gęsty do tej średnicy rurki w dual injectorze?

    Nie, u mnie dziala :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 48. Data: 2014-02-07 14:59:20
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    AZ <a...@g...com> wrote:

> [...]
    > o ktorym piszesz, do tego po 2 miesiacach uzywania rozkraczyl sie uzyty

    Ja przerobiłem jedynie schemat, przekaźnika nie dawałem w ogóle (zamiast
    niego dałem BD139).

    Ale jeśli jest tak jak mówisz, to chyba rola sterownika ograniczy się do
    podawania oleju, gdy jest wbity bieg... szkoda że już go zamontoawłem.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 49. Data: 2014-02-07 15:00:30
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-07, Adam Wysocki <g...@s...invalid> wrote:

> [...]
    >
    > Ale jeśli jest tak jak mówisz, to chyba rola sterownika ograniczy się do
    > podawania oleju, gdy jest wbity bieg... szkoda że już go zamontoawłem.

    No zobaczysz, ja napisalem to co zaobserwowalem. Ew. olej o mniejszej lepkosci
    powinien zmniejszyc bezwladnosc ale nie wiem jak ze smarowaniem wtedy.

    --
    Artur
    ZZR 1200