  • 41. Data: 2009-04-06 07:15:52
    Temat: Re: Lanserzy psia mać
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Alti pisze:

    > Nosz drodzy koledzy motocykliści, jebnijcie się w te głupie czerepy. Jak
    > chcecie się lansowac 80kmh to zróbcie luki między mniejszymi grupami
    > motocykli tak aby dało się Was wyprzedzić. Jak chcecie na siebie

    Uwaga formalna: a jaka była tam dozwolona prędkość, hmm?

    Skoro był tylko jeden pas, to zapewne obniżona do 70km/h. A
    zorganizowana kolumna motocykli może mieć do 10 pojazdów.

    Wprawdzie powinni jechać "możliwie blisko prawej krawędzi", ale skoro i
    tak nie miałeś jak wyprzedzić, to pewnie i tak nie udało by się utrzymać
    wymaganego dystansu minimum 1m.

    > poczekać to nie róbcie parkingu z pasa włączania się do ruchu na drodze
    > ekspresowej.

    A to już inna sprawa - swoją szosą dziwnie pomijana przez innych ;->

  • 42. Data: 2009-04-06 07:19:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arni pisze:

    > jak masz 800 kilosów do zrobienia w ta i z powrotem. Wiesz dobrze ze
    > nikt nie ma prawa blokowac innego pojazdu nawet jesli przekracza
    > on dozwolona predkosc.

    Owszem. Niemniej jednak jechanie zgodnie z przepisami nie jest blokowaniem.

    Mnie też drażnią czasem zawalidrogi, ale póki nie jest to kapelusznik
    jadący 60 lewym pasem... Cóż ;)

    > A kolumna powinna byc podzielona zeby innym jazdy nie utrudniac. To nie

    Każde 10 pojazdów samochodowych (motocykli) podzielone odstępami po
    500m. I tyle przepisy.

    > jest kwestia parcia na wyprzedzanie bo wtedy mowimy o wyprzedzaniu dla
    > samej zasady. A tu ktos miał potrzebe pojechac szybciej i to jego
    > broszka czy zgodnie z przepisami. Na pewno jezdzcy w zgodzie z
    > przepisami nie byli.

    1. A u was biją Murzynów ;->
    2. Bo? (pomijam parkowanie na pasie ruchu, bo to oczywiste)

  • 43. Data: 2009-04-06 07:21:07
    Od: "OGONek~" <s...@w...krajow.p#^&*@.sie>

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam> napisał w wiadomości

    > i nie mam zamiaru odpowiadac na Twoje kretynskie zaczepki, głupi byłes i
    > głupi jestes tylko nie wiem czemu z wora mi wylazłes, wracaj tam gdzie
    > Twoje miejsce.

    Po huk z nim gadasz? Jeden sensowny (twoj) post na grupie. Jak mnie wqrwiaja
    takie zawalidrogi co to jedzie lewym pasem 50/h i jeszcze ci pokazuje na
    znaki jak na niego w koncu zatrabisz....

    --
    OGONek~~

    ps. Zeby byla jasnosc - przekraczam dozwolone predkosci. Jak mozna jezdze w
    zabudowanym powyzej 100/h

  • 44. Data: 2009-04-06 07:24:04
    Od: "OGONek~" <s...@w...krajow.p#^&*@.sie>

    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości

    > Szczerze ? Gdy jade sobie w kolumnie, w towarzystwie kilkunastu podobnych
    > mi motocyklistow, to mam gleboko w dupie sfrustrowanych busiarzy.
    > Generalnie mam wtedy w dupie wszystko i na tym polega wlasnie frajda :)

    Kuczu - mozesz miec w dupie - ale droga nie należy tylko do Ciebie. Zyjesz w
    spoleczeństwie zorganizowanym i powinienes _NIE UTRUDNIAĆ INNYM ŻYCIA_.
    A zachowanie odleglosci pomiedzy grupkami zeby inni mogli cie wyprzedzic
    jest tu wskazane. Czy nie wqriwia Cie jak kedzie 5 tirów 60/h jeden za
    drugim? Bo mnie wqrwia.

    HOWGH

    --
    OGONek~

  • 45. Data: 2009-04-06 07:27:37
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Easy pisze:

    > Sławciu.
    > Sie zagalopowałes ;)

    niewydajemisie

    > było mówione o około 10 motocyklach tak? czyli kolumna prawidłowa tak?
    > a gosciu musiał koniecznie wyprzedzic.

    czytamy ze zrozumieniem i liczymy.
    "Długość mieli taką jak ze 3-4 tiry pod rząd (było ich koło 10 -12 moto)"

    Art. 32. 1. Liczba pojazdów jadących w zorganizowanej kolumnie nie może
    przekraczać:
    1) samochodów osobowych, motorowerów lub motocykli - 10;

    jesli bylo ich wiecej niz 10 to powinni sie podzielic.
    cytowany artykuł nie precyzuje niestety jaka jest maksymalna odleglosc
    miedzy pojazdami w kolumnie (od kiedy sa samodzielnie poruszajace sie)
    ani maksymalnej dlugosci kolumny. Czyli mozna uznac ze kolumne mozna
    rozciagac w nieskonczonosc? No nie zupelnie ale powidzmy ze 5 m odstepu
    jest wielkoscią srednią. W taka luke sie nie wcisniesz nawet osobówką
    bez stwarzania zagrozenia dla motocyklistów a wjezdzanie w pojazdy
    kolumny jest zabronione.
    No to liczymy: 10 motocykli x 3m dlugosci to 30m. 9 odstępów po 5 m to
    45 m. 30+45 to 75 m plus Twój odstep za i przed kolumna podczas manewru
    wyprzedzania to masz jakies 85 m od rozpoczescia do zakonczenia manewru.
    Nie licze juz ze pojazdy sa w ruchu. Teraz wyobraz sobie ruch z
    przeciwka i wyprzedzaj dostawczakiem. Powodzenia

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 46. Data: 2009-04-06 07:37:27
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-04-06 08:16:02 +0200, Kuczu <p...@j...pl> said:

    > Pokaz mi palcem tirowca ktory jezdzi ciezarowka dla przyjemnosci w weekendy :)

    Ależ wielu z nich kocha tą robotę.

    Dla mnie takie "zawłaszczenie" drogi jest równie wkurwiające w każdym
    wykonaniu - czy to będzie tir wyprzedzający 7 kumpli za jednym zamachem
    z różnicą 2 kmph, czy Marian Kapelusznik mknący nieustępliwie lewym
    pasem 60 na dwupasmówce, czy sportowy maluch na krętej, górskiej drodze
    tnący wszystkie zakręty z jakąś śmieszną predkością i na prostej
    depczący w podłogę, czy kolumna czopków - jeden pies.
    Droga jest dla wszystkich, jak ktoś chce kontemplować i takie tam
    (zupełnie nie mam nic przeciwko), to niech to robi w sposób
    nieuprzykrzający życia innym.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 47. Data: 2009-04-06 07:42:15
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

> [...]
    > Nie licze juz ze pojazdy sa w ruchu. Teraz wyobraz sobie ruch z przeciwka

    Wojna toczy sie o to ze jechały motocykle czy o to ze w kolumnie?

    Jak napisał Kuczu - mam to w d.
    Zgadzam sie z tym, iż nie nalezy utrudniac zycia innym, to prawda. ale
    przeczytaj tez post w którym pisałam ze nie wiemy nic o zachowaniu sie
    kierowcy busa.

    tak. Bywam złosliwa i to czesto. Nie ma znaczenia czy jade puszka czy moto.
    jak chujek ( nie twierdze ze tak było ) najezdza mi na tylna tablice lub
    próbuje mrugac na mnie czy trabic, to nie ma bata - jade zgodznie z
    przepisami i nic tego nie zmieni. Natomiast jesli ktos grzecznie jedzie, to
    puszczam go.

    Nie wiem na kogo trafil Alti. Moze zeczywiscie na chujków a moze na
    normalnych, jadacych zgodnie z przepisami motocyklistów i tylko za nimi
    jechał pieniacz.

    Nie było nas tam
    Nie mylmy pojecia "wkurwiajaca jazda" z jazda zagrazajaca bezpieczenstwu
    czy niezgodna z przepisami.
    Mnie na drodze denerwuje co piaty kierowca ( jak pisałam jestem wredna i sie
    czepiam, ale to wiedza wszyscy co mnie znaja) ale to nie znaczy ze on
    jedzie niezgodnie z przepisami.

    Pisałam tez o tirach, które wkurwiaja niemiłosiernie - a jak wiesz
    mieszkam blisko tras tranzytowych i czesto musze wyprzedzac kilka tirów
    jadacych niemal na holu sztywnym , bo tak blisko siebie...
    Nic na to nie poradze, tak juz jest i koniec.

    Jedno jest pewne, jak ktos napisał nie jestesmy sami na drodze. Jedni jezdza
    szybko inni wolno, jedni zapierdalaja a inni sie turlaja... takie zycie.
    i kompletnie nie widze powodu by wieszac psy na motocyklistach jadacych w
    kolumnie. Jak juz raz napisałam, ci na pasie nie powinni sie tam znalezc.
    Ale idac dalej.. skoro kierownik busa był taki "słuzbowy" to dlaczego nie
    zadzwonił na policje i nie powiedział ze stwazaja zagrozenie na drodze
    parkujac tam? zabrakło cywilnej odwagi?

    Poza tym.. to taka rozmowa o niczym... Jedni jechali zgodnie z przepisami,
    drugiemu sie to nie podobało. Jedne i drugie odczucia sa subiektywne.

    dla mnie EOT bo syty nigdy nie zrozumie głodnego...

    E.

  • 48. Data: 2009-04-06 07:42:26
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-04-06 09:08:54 +0200, "Easy" <e...@o...nospam.org> said:

    > po prostu kazdy ma swój powód zeby jechac w jakimstam tempie

    I świetnie. Ale jak zwykle - można to również robić w sposób nie
    wkur...zający innych użytkowników, którzy mają swój powód aby jechać
    szybciej.

    > a o ile mnie pamiec nie myli tylko na autostradach jest ustalona
    > minimalna predkosc...

    Nie jest (chyba że stoją stosowne znaki).

    > Mówisz ze na radyjku tak psioczyli? hm.. ciekawe i te kilkaset
    > samochodów nie mogło spacyfokowac 10 motocykli?

    Znaczy mieli ich staranować?

  • 49. Data: 2009-04-06 07:47:34
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    OGONek~ pisze:

    > Kuczu - mozesz miec w dupie - ale droga nie należy tylko do Ciebie.

    Gdy jade w kolumnie kilkunastu motocykli to nalezy :) A jesl isei to
    komus nie podoba moze nas zatrzymac i powiedziec to wprost. Wydaje mi
    sie jednak ze sie nikt nie zdecyduje :)

> [...]
    > A zachowanie odleglosci pomiedzy grupkami zeby inni mogli cie wyprzedzic
    > jest tu wskazane. Czy nie wqriwia Cie jak kedzie 5 tirów 60/h jeden za

    Mnie tiry nie wkurwiaja, naprawde. Rozumiem ze maja tak prace i
    ograniczenia nalozone przez przepisy. Czasem mnie mierzi gdy sie
    wyprzedzaja na autostradzie. Ale zawsze grzecznie czekam az skoncza i
    mkne sobie dalej.
    No ale ja nie mam parcia na dotarcie na miejsce 15 minut wczesniej,
    niewazne jakim kosztem, i nie zapierdalam w trasie 150-160. Ani
    samochodem ani motocyklem.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 50. Data: 2009-04-06 08:03:03
    Od: "Radarro" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Alti <a...@g...pl> napisał(a):

    > Waracam dzisiaj do Wrocławia i trochę za Antoninem (koło Ostrowa Wlkp)
    > dopadłem bandę debili wracających z jakiegoś zlotu.

    Witka,

    Jak chcesz dalej drążyć temat, to na moje oko, to mogła być ekipa z
    wrocławskiego foruma - Stowarzyszenie Wratislavia Bikers swbikers.pl .
    Mieli w niedziele wyjazd do Jarocina na ustawkę z lokalsami i z tego co wiem
    sporo czopków tez tam pojechało.

    Mówie, jak chcesz drążyć, to zapytaj na forumie :)
    Pzdr!
    Radarro / VFR
    EWE - DW - SGL - SMI