    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Laptop z jakim procesorem?
    From: pueblo <n...@n...pl>
    Date: 01 Nov 2018 16:21:42 GMT

    Witaj Adam, 01 lis 2018 w news:5bdaea1a$0$492$65785112
    @news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    > Przymierzam się do kupna nowego laptopa/notebooka.
    >
    > W zasadzie jestem zdecydowany co do:
    > - ekran ok.15,6" matowy
    > - rozdzielczość 1920x1080 (full HD)
    > - dyski: HDD ok.1000 GB i SSD ok.250 GB
    > - RAM 8 GB

    Dysk można dokupić, ram też. CPU są w większości dzisiejszych lapków
    lutowane więc nic nie zrobisz. Ja wychodzę z założenia, że jak ktoś nie
    gra, to najważniejszy jeset procesor i trzeba kupować jak
    najmocniejszy.

    > Laptop będzie używany do korzystania z:
    > - Internet (strony, poczta, grupy itp.)
    > - Office
    > - Skype lub tp.
    > - nauka języków, w tym do wyświetlania filmów z Youtube i nie tylko.
    Do tego pewnie jakiś z najmocniejszych Core2Duo z 10 leteniego laptopa
    by się nadawał, więc tym bardziej już i3, ale go odrzuć, jeśli sprzęt
    ma posłużyć dłużej. Zostaje i5 i i7

    > Z dwóch ostatnich powodów zależy mi na dobrej jakości dźwięku,
    > głośników i mikrofonu.

    O z tym to różnie bywa. To jest kryterium, które może zdyskfalifikować
    kilka fajnych modeli.
    Nie wiem jaki konkretnie model polecić. Osobiście nie mam zaufania do
    Lenovo ze względu na opinie o ich serwisie.