  • 1. Data: 2011-10-24 16:01:52
    Temat: Lejek metalowy.
    Od: ptoki <s...@g...com>

    Objezdzilem dzis kilka sklepow i wszedzie mieli tylko plastikowe
    lejki.

    Czy gdzies na stacjach widzieliscie lejki metalowe?
    Na allegro mozna znalezc ale 13zl za lejek i kolejne 11 za przesylke
    to troche bez sensu.
    No chyba ze w "realu" lejki sa po 30zl :)

    No i jedno dodatkowe pytanie:
    Siatka w lejku, taka metalowa, ma jakies inne dzialanie poza
    zatrzymywaniem smieci?
    Cosik mi po glowie chodzi ze zatrzymuje wode, czy dobrze mi sie
    kojarzy?

  • 2. Data: 2011-10-24 17:10:28
    Temat: Re: Lejek metalowy.
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Uzytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisal w wiadomosci
    m.googlegroups.com...
    > Cosik mi po glowie chodzi ze zatrzymuje wode, czy dobrze mi sie
    > kojarzy?

    niby w jaki sposob mialaby to robic?

    ps. metalowa siatke znajdziesz tez w niektórych plastikowych lejkach..

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Uzywane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na smieci - 120L - 40zl

  • 3. Data: 2011-10-24 18:01:52
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Uzytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisal w wiadomosci
    m.googlegroups.com...

    > niby w jaki sposob mialaby to robic?
    >
    > ps. metalowa siatke znajdziesz tez w niektórych plastikowych lejkach..

    No jak nie, jak tak? Specjalny wyłapywacz jonowy, z doplerowskim głupomotem
    magnetycznym wyłapuję molekuły H2O. Po takim lejku to ci, bracie, z 20
    oktanów przybywa. A silnik ma z 30 koni więcej. (A może 30 osiołków, nie
    pamiętam co mówili).

    Andy
    :)

  • 4. Data: 2011-10-24 18:03:55
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2011-10-24 16:01, ptoki pisze:
    > Objezdzilem dzis kilka sklepow i wszedzie mieli tylko plastikowe
    > lejki.
    >
    > Czy gdzies na stacjach widzieliscie lejki metalowe?

    W Szczekocinach zwykle na płocie wisiały,
    w różnych kształtach i rozmiarach :-)

    --
    Pzdr

    JKK

  • 5. Data: 2011-10-24 18:09:11
    Od: to <t...@x...abc>

    begin ptoki

> [...]
    > znalezc ale 13zl za lejek i kolejne 11 za przesylke to troche bez sensu.
    > No chyba ze w "realu" lejki sa po 30zl :)

    Po co Ci to? Chcesz dolewać mocz do paliwa?

  • 6. Data: 2011-10-24 18:30:46
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Andy Niwiński" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > głupomotem magnetycznym wyłapuję molekuły H2O. Po takim lejku to ci,
    > bracie, z 20 oktanów przybywa. A silnik ma z 30 koni więcej. (A może 30

    znaczy sie tą samą metodą dałoby sie wódke przecedzić na spirytus :D

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl
    Dwa ogony Irma i Myszka + Lisica
    Sprzedam P307 1,6HDI 2006 110KM
    Volvo FL618 '97 250KM

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 7. Data: 2011-10-24 18:44:45
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    > Po co Ci to? Chcesz dolewać mocz do paliwa?

    mocz nie przejdzie przez sitko.
    wiec wręcz przeciwnie.

  • 8. Data: 2011-10-24 20:04:57
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On Oct 24, 4:01 pm, ptoki <s...@g...com> wrote:
> [...]
    > zatrzymywaniem smieci?
    > Cosik mi po glowie chodzi ze zatrzymuje wode, czy dobrze mi sie

    Sam sobie odpowiem.
    1. Uderz w lejek a buraki sie odezwa.
    2. http://www.infosamochody.pl/print,id_m-50
    http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/17255-n16
    -filtr-paliwa-nissan-almera-15-2002r/
    3. Skoro temat lejka przerosl czesc grupy pozostanie mi poszukanie
    takowego po stacjach...

  • 9. Data: 2011-10-24 20:13:45
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Uzytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisal w wiadomosci
    d.googlegroups.com...
    > Sam sobie odpowiem.
    > 1. Uderz w lejek a buraki sie odezwa.
    > 2. http://www.infosamochody.pl/print,id_m-50

    Ty tak powaznie, czy dobrze zakamuflowane jaja sobie uprawiasz?

    ps. pytam powaznie.

  • 10. Data: 2011-10-24 20:22:28
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 11-10-24 20:04, ptoki pisze:

> [...]
    -filtr-paliwa-nissan-almera-15-2002r/
    > 3. Skoro temat lejka przerosl czesc grupy pozostanie mi poszukanie

    witam
    Ostatnio robię często trasę Siewierz- Jędrzejów i chyba w Szczekocinach
    przed jednym z domów powystawiane są lejki (właśnie metalowe) oraz inne
    rzeczy z blachy cynkoej (konewki, korytka etc). Mogę zapytać po ile. A
    jak jesteś ze śląska to mogę kupić i sobie odbierzesz.
    Daj znać na t...@w...pl
    Pozdrawiam
    Marcin Jan