  • Data: 2020-01-15 09:17:37
    Temat: Re: Lekka biblioteka krypto?
    Od: Maciej Sobczak <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > kod jest raczej czytelny, a w razie czego można pojechać jakimś kompilatorem
    Scheme->C

    To jest w ogóle ciekawe zagadnienie, bo nie jest jasne, co się ma wtedy stać z
    licencją.

    Tak czy inaczej, po pierwszym rzucie oka wygląda jakby Scheme miał wbudowaną
    arytmetykę dużych liczb a ta biblioteka już na tym polega. Co zrobi translator?

    > Szybkie zapytanie na GitHubie

    Tylko widzisz - zapytanie na GitHubie to ja też umiem. Natomiast nie wiem, co o takim
    znalezisku myśleć. Dlatego pytam na grupie, bo opinia na podstawie doświadczenia jest
    cenniejsza, niż wynik z indeksu.