  • Data: 2020-01-15 11:30:55
    Temat: Re: Lekka biblioteka krypto?
    Od: "M.M." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, January 15, 2020 at 9:48:50 AM UTC+1, Maciej Sobczak wrote:

    > Nie kojarzy mi się z określeniem "lekka". :-)
    > To ma chodzić na mikrokontrolerze i ma tam nie dominować nad właściwą aplikacją. O
    ile w ogóle da się ją tak użyć.

    > Bo w szczególności to, co autor (jakiejkolwiek) biblioteki wyobrażał sobie na temat
    środowiska kompilacji to jest ogólnie nieprawda. Dlatego zależy mi na tym, żeby była
    "hackowalna", czyli jak najprostsza w rozszarpywaniu jej na kawałki i przeszczepianiu
    w inne miejsce. W tej kategorii najfajniej wyglądają BeeCrypt (ale ma trudną
    licencję) i właśnie Andrzejowe DCPCryptCpp (ale nie ma asymetrycznych algorytmów).

    > --
    > Maciej Sobczak * http://www.inspirel.com

    Nie wiem, ale może nie odpuszczaj tak szybko OpenSSL.

    https://www.avrfreaks.net/forum/openssl

    Cytat:

    [
    Have a quick eye-over http://avr32linux.org/twiki/bin/...

    Porting OpenSSL across hopefully is as easy as adding a --host=avr32-linux on the
    configure command but often that isn't the case.

    Once it's compiled, install it to your AVR32 root fs (SD card, NFS etc.). This is
    most easily done my mounting your AVR32 root fs on your build machine and specifying
    the prefixes for make install as being in there.

    Once that's all done, you're good to go! Code using OpenSSL shouldn't be different
    under the AVR32 so any example code you find around will be applicable.
    ]